Житомиряни почали активніше користуватися безготівковим розрахунком у громадському транспорті

Автор: news_maker от 16-01-2020, 19:43, Переглядів: 518

Житомиряни почали активніше користуватися безготівковим розрахунком у громадському транспорті

Після підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті житомиряни почали активніше користуватися безготівковим розрахунком. Це пов’язано з тим, що розраховуватися карткою чи смартфоном за допомогою QR-коду більш вигідно, ніж готівкою.

За даними управління транспорту і зв’язку міської ради, за перші 5 днів кількість безготівкових розрахунків у міському електротранспорті зросла майже у 6 разів, в комунальних автобусах – у 5.

Якщо говорити про приватні маршрутки, де запрацювали валідатори, то в період з 10.01.2020 по 14.01.2020 житомиряни здійснили 21 480 операцій в безготівковій формі.

Під час брифінгу 16 січня заступник міського голови Олександр Шевчук дав відповідь на найпоширеніші запитання від житомирян.

1. Відривний квиток: На сьогодні можна видавати обидва види квитків, тож відривний квиток законний. В подальшому планується перехід на єдиний квиток.

2. Учнівський транспортний квиток: Найкращий варіант для учнів – транспортна картка для учнів, яка діє в комунальному електротранспорті. В приватних маршрутках та комунальних автобусах вартість проїзду для учнів становить 3 гривні в період навчання.

3. Стосовно технічних збоїв програми при розрахуванні карткою: Всі валідатори було перепрограмовано. Поодинокі випадки технічних збоїв наразі усуваються перепрошиванням. Транспортна ж картка працює без зауважень.

4. Стосовно пільгових категорій: Пільгові категорії мають право безкоштовного проїзду в міському транспорті їздять безоплатно (учасники АТО та члени сімей загиблих учасників АТО; учасники бойових дій та інваліди війни; особи з інвалідністю I та II та особи, що супроводжують осіб з інвалідністю I групи; учасники ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, діти-сироти, діти з інвалідністю та особи, які їх супроводжують, діти з багатодітних сімей).

5. Нічний тариф: з 22:00 до 6:00 комунальний транспорт працює за нічним тарифом. Вартість проїзду для всіх категорій громадян становить 10 грн.

6. Картка житомирянина: На цей момент видано 21 тисячу Карток житомирянина для пільговиків. Заявки на її отримання продовжують прийматися.

7. Транспортна карта: Її транспортний додаток читається всіма валідаторами та працює у всьому міському транспорті – як у комунальному, так і в приватному.

8. Тарифи для пенсіонерів: У Житомирі пенсіонери за віком їздять в міському електротранспорті безоплатно. В комунальних автобусах та приватних маршрутках для пенсіонерів за віком з 10.00 до 16.00 діє пільговий тариф – 3 гривні. В інший час – на загальних підставах.

9. Стосовно відсутності чи несправності валідатора у транспорті: У разі відсутності чи несправності валідатора в автобусах, вартість проїзду складає 3 грн. Якщо карта заблокована банком, на карті немає коштів чи відсутня функція безконтактної оплати – валідатор її не приймає і це не є приводом сплачувати 3 гривні.

10. Стосовно конфліктів, які виникають у міському транспорті: У кожній маршрутці має бути телефон перевізника та гарячої лінії управління транспорту Житомирської міської ради - 47-07-09 (телефонувати з 9:00 по 18:00). Щоб швидше виправляти недоліки та технічні збої, про проблеми при оплаті в транспорті варто інформувати управління транспорту міської ради.

Також і колишній заступник мера Дмитро Ткачук на своїй сторінці у фейсбук відповів на найпоширеніші запитання житомирян.

Якою карткою краще платити?

Як і писав в попередньому пості найуніверсальнішою і найнадійнішою є транспортна картка (еКвиток), така яка зображена на фото до цього посту. Ця картка виготовляється на замовлення КП “Житомиртранспорт” і поширюється у точках продажу на зупинках громадського транспорту. Адреси точок і режими роботи на сайті за посиланнями нижче. Єдиною функцією цієї карти (поки що) є оплата проїзду громадському транспорті тому вона найкраще підходить і сприймається системою. Всі валідатори її знають, вітаються і поважають, на відміну від банківських карток, які виготовляють різні картки, з різними чіпами і звичайно, що будуть відповідати: “проблема не з нашою картою, а тим обладнанням куди ви її прикладаєте”. Банківські картки є додатковою опцією, для тих хто їздить рідко, або гостей місто. Рідною для системи АСООП є транспортна картка (еКвиток), тому рекомендую купити собі саме таку картку. ЇЇ ціна 20 грн. Поповнити можна на будь-яку суму до 500.

Житомиряни почали активніше користуватися безготівковим розрахунком у громадському транспорті


📌 Чи можна транспортною карткою розраховуватись в маршрутках.

Тверде Так. За дописами людей в мережі, видно, що деякі працівників з мережі продажу та поповнення карток давали відповіді, що ці картки діють лише в електротранспорті та зелених автобусах. Так і було, доти, доки у маршрутках не було валідаторів. Тепер транспортна картка діє у всьому міському транспорті і читається всіма вадідаторами. Єдиним нюансом є те, що таке можливо при тарифному плані “Гаманець”, безлімітні пакети послуг для електротранспорту, як і раніше діють лише на електротранспорті. Тарифний план “Гаманець” може бути записаний, як на звичайну та і на учнівську картку.

📌 “Подвійні списання” з банківських карток.

Легенди про те як з когось списались гроші посеред ночі та ще й за пару поїздок, а він вже спав і ніде не їздив, впевнено крокують фейсбуком. Важливо зазначити, що такі спостережливі поширювачі міфів не звертають уваги на попередні години своєї банківської виписки, коли вони користувались транспортом.
Справа в тому, що система АСООП працює не як банківський термінал для прикладу в магазині і при валідації карти не відбувається он-лайн зв'язку з банком для списання коштів. Таке списання відбувається відкладено і може відбутися впродовж доби. Це дає можливість швидше здійснювати валідації карток не створюючи черг, як то часто буває в тих же магазинах, коли термінал шукає зв'язок з банком. Натомість списання по виписці відбувається не в фактичний час поїздки а пізніше. Тому, дійсно може бути так, що людина їздила пару раз за день в транспорті і лише ввечері з її банківської картки списались ці кошти. Більше того, якщо у людини навіть не було коштів на картці то система дозволить їй зробити одну поїздку в кредит і спиши кошти при поповненні рахунку. Гратися з цим не варто, бо при спробі повторної оплати, за відсутності коштів, карта може потрапити до чорного списку і бути заблокованою. Немає у нас ніяких подвійних списань, ми ж не Ньою-Йорк якийсь. ;-)

📌 Скільки учні повинні платити в тролейбусах і трамваях готівкою?

Вартість разової поїздки, при оплаті готівкою, для учня в електротранспорті становить 5 грн. Саме так затверджено в рішенні виконкому. Ніяких знижок при оплаті готівкою не було і не має відповідно. Тут нічого не змінилося.
Натомість як було раніше, учням можна придбати безлімітний пакет послуг для проїзду в електротранспорті і за 35 грн їздити скільки хочеш впродовж 30 днів, або поповнити транспортну карту з тарифним планом “Гаманець” і платити по 3 гривні.
Дійсно в оголошеннях розміщених виконкомом в транспорті є помилка, але документом є не оголошення а саме рішення, тому так.

📌 “Відривні талончики” замість “квитки з валідатора”.

Логічним є видача всіх квитків, незалежно від форми оплати, через валідатор. Він має таку функцію і це абсолютно передбачено нормативними документами. З коментаря начальника управління транспорту зрозуміло, що перевізникам дозволили видавати паперові квитки при оплаті готівкою. Ніякий наказ мінтрансу, як звучить за однією з версій, не зобов'язує щоб при готівковій оплаті були саме такі квитки. В наказі затверджені обов'язкові реквізити квитка, які так само передбачені і в квитку з валідатора. Тому дійсно, можна видати обидва види квитків, які саме видаватимуть в житомирських маршрутках залежить від позиції виконкому міськради.

📌 Для чого ця різниця в ціні при оплаті готівкою і безготівково?

Різниця в цінах була запроваджена, щоб:
- гривнею стимулювати людей придбати собі картку і платити безготівково;
- таким чином, збільшити кількість безготівкових оплат;
- зменшити частку готівки в транспорті;
- наблизитись до об'єктивного підрахунку пасажиропотоку, бо всі безготівкові оплати зафіксовані в системі;
- мінімізувати проблему видачі квитків пасажирам, адже при оплаті карткою він виходить автоматично.

Варто додати, що при виникнені проблем з валідаторами або транспортними картками можна звертатися у вайбер/телеграм на номер 073 333 15 80.



Житомиряни почали активніше користуватися безготівковим розрахунком у громадському транспорті
Житомиряни почали активніше користуватися безготівковим розрахунком у громадському транспорті

Категорія: Новини, Відео



загрузка...

Афіша фільмів на KINOafisha.ua.
Повна картина найважливіших новин в Україні та світі на http://ukr.net. TVgid.ua - телепрограма он-лайн.
Купити авто Nissan.

Є що додати? Чекаємо на Вашу думку в коментарях: