Бути чи не бути подорожчанню проїзду в маршрутках? » Новини Житомира
 
 


Бути чи не бути подорожчанню проїзду в маршрутках?

Автор: news_maker від 10-03-2015, 14:02, переглядів: 1 611

Бути чи не бути подорожчанню проїзду в маршрутках?

 На останньому виконкомі приватні перевізники підняли питання про підвищення тарифу на проїзд. На їхню думку, подорожчання пального і запчастин на маршрутні автобуси - це досить вагомі причини для того, щоб черговий раз підняти ціну на проїзд у місті Житомирі. Напередодні останнього підняття тарифу, 25.12.14 між міською владою та перевізниками було підписано меморандум. Він передбачав ряд пунктів, завдяки яким повинно було статися поліпшення якості перевезень в місті Житомирі, зокрема: розміщення графіків руху міських автобусів з часом прибуття на основні проміжні зупинки, виконання даних графіків, офіційне працевлаштування водіїв з оплатою праці не меншою, ніж передбачено галузевою угодою, забезпечення квитками пасажирів, гідну поведінку водія в салоні маршрутки та багато іншого.

Перед тим, як взагалі піднімати питання про чергове підвищення цін на проїзд, необхідно:

- Провести детальний аналіз виконання пунктів меморандуму, щоб він не виявився черговим формальним документом,

- Економічно обґрунтувати підйом тарифу. На даний момент розглядати підвищення - передчасно.

Але приватні перевізники не просто піднімають питання про тариф, а намагаються також тиснути на прийняття рішення на користь підняття ціни за проїзд, шантажем. Якщо рішення про підняття тарифу не буде прийнято, вони можуть не вийти на лінію. У цій ситуації є й інша сторона медалі, яку не можна ігнорувати. Сьогодні стан бюджету кожного житомирянина просто не дозволяє говорити про підвищення проїзду. Люди зі своїми пенсіями та зарплатами не можуть наздогнати зростанням цін, на проїзд, в тому числі. Якщо навіть у цій складній ситуації підприємство працює без прибутку, це не привід для того, щоб підвищувати тариф. На даний момент багато підприємств в місті Житомирі працюють тільки на те, щоб заплатити податки, в кращому випадку зарплату співробітникам. Багато хто з них, щоб зберегти підприємство, працюють «в мінус», в надії, що зі зміною економічної ситуації підприємство і далі буде працювати з прибутком.

Перевізники також повинні піти на зустріч і владі, і житомирянам - затягнути пояси і якийсь час попрацювати без прибили або навіть у збиток. Тоді ми будемо розуміти, що перевізники є надійними партнерами міської влади, вони розуміють і настрій, і дійсно фінансові можливості мешканців міста. У випадку, якщо ж вони йдуть на відкритий шантаж влади і один або два дні не виходять на лінію - наша реакція буде жорсткою. Ми будемо говорити про розрив договорів, оголосимо новий конкурс і прийдуть ті перевізники, які в цих економічних умовах зможуть працювати.

Крім того, щоб уникнути транспортного колапсу, ми продовжуємо посилювати наше комунальне підприємство Трамвайно-тролейбусне управління. Кількість тролейбусів, яке зараз виходить на лінію - трохи більше 80. У березні та квітні ТТУ отримає ще 18 одиниць тролейбусів (2 з них вже на території підприємства). В цілому, близько 100 тролейбусів в Житомирі закриють на 70% питання перевезень у місті, і дадуть нам можливість не піддаватися на відвертий шантаж перевізників.

Більш того, протести з боку маршрутників призвели до того, що, ми спостерігаємо ситуацію, коли у нас за останні кілька тижнів виручка в ЖТТУ виросла на 10 тис. Грн. в день. С появою нових тролейбусів люди оцінили їх комфорт і якість. Це підтверджує наші розрахунки і плани в тому, що необхідно розвивати міський комунальний транспорт, збільшувати кількість рухомого складу. Це зручний, відносно дешевий і головне безпечний вид транспорту для міста.

Наступним етапом реформування ТТУ ми бачимо впровадження системи електронного обліку пасажирів. В першу чергу, вона дозволить збільшити дохід підприємства. Дана система в Україні поки впроваджена тільки на рівні пілотного проекту, зокрема в Києві окреме ДЕПО перейшло на електронну систему. Як показала практика, виручка зросла на 26%.

Для чого місту потрібна електронна система?

Перше - це облік пасажирів, у тому числі і пільговиків. Кожен пільговик отримає безкоштовно картку житомирянина і зможе користуватися комунальним транспортом. Ми будемо бачити кількість пільгових пасажирів, чітко зможемо порахувати пасажиропотоки і оперативно реагувати на потреби жителів міста.

Друге - не для кого ні секрет, що з липня місяця Верховна рада України і Кабмін повинні ввести монетизацію пільг. Загальна цифра, яка потрібна буде на компенсацію пільг, складає на даний момент більше 17 млрд. Грн. Ці гроші не закладені до держбюджету, тому ми можемо говорити про те, що швидше за все ці пільги будуть скасовані взагалі і тільки невелика частина пільговиків отримає якусь грошову компенсацію у вигляді монетизації тієї чи іншої пільги. Може настати ситуація, що житомирські пенсіонери отримають еквівалент в грошах, який дозволить їм здійснювати лише 4-5 поїздок на місяць. При наявності соціальної картки житомирянина ми зможемо прийняти рішення і надати житомирським пенсіонерам право на 2 безкоштовні поїздки в день на громадському транспорті. Таким чином, у складний час ми підтримаємо пенсіонерів. Але без системи електронного обліку це буде просто неможливо.

За матеріалами Житомир інфо

Категорія: Новини

Афіша фільмів на KINOafisha.ua.
Повна картина найважливіших новин в Україні та світі на http://ukr.net. TVgid.ua - телепрограма он-лайн.
Купити авто Nissan.

Є що додати? Чекаємо на Вашу думку в коментарях: