На сервіс "Пульс", який працює в Управлінні фіскальної служби, вже звернулися 30 жителів

Автор: news_maker от 18-08-2016, 10:14, Переглядів: 382

На сервіс "Пульс", який працює в Управлінні фіскальної служби, вже звернулися 30 жителів

Найбільше питань під час звернення на цей сервіс виникає щодо звітності та реєстрації накладних, а також системи електронного адміністрування податку на додану вартість. Крім того, на "Пульс" телефонували для реєстрації платником єдиного податку та щодо корупційних дій з боку податківців та митників. Цього року за матеріалами перевірок підрозділів відділу внутрішньої безпеки фіскальної служби в області прокуратура розпочала 4 кримінальних провадження. Вони стосуються зловживання службовим становищем працівниками податкових органів.

Інформаційний сервіс "Пульс" – також є одним з інструментів боротьби з корупцією у податковій та на митниці. На столичний телефонний номер 284-00-07 може звернутися будь-який громадянин з питаннями щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, можливих корупційних дій з їхнього боку та вирішення інших суперечливих питань. "Пульс" працює за принципом зворотного зв’язку – оператори не лише приймають звернення, але і повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. У Житомирі про неправомірні дії з боку податківців та митників можна повідомляти за номером 418-003.

Категорія: Новини

Афіша фільмів на KINOafisha.ua.
Повна картина найважливіших новин в Україні та світі на http://ukr.net. TVgid.ua - телепрограма он-лайн.
Купити авто Nissan.

Є що додати? Чекаємо на Вашу думку в коментарях: