З початку року 6,9 тисяч кілометрів доріг перейдуть до сфери управління облдержадміністрації » Новини Житомира | Новости Житомира
 
 

З початку року 6,9 тисяч кілометрів доріг перейдуть до сфери управління облдержадміністрації

Автор: news_maker от 6-11-2017, 19:16, Переглядів: 106

З початку року 6,9 тисяч кілометрів доріг перейдуть до сфери управління облдержадміністрації

З 1 січня 2018 року на обласний рівень перейдуть 6,9 тисяч кілометрів доріг місцевого значення.

Про це повідомив начальник управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації Роман Крисюк.

«З 1 січня 2018 року до сфери управління обласної державної адміністрації передається нова функція – управління дорогами місцевого значення. На обласний рівень передадуть 6 тис. 941,5 км місцевих доріг. Також з початку року починає працювати дорожній фонд, який складається з акцизу за пальне, реєстрацію транспортних засобів та ін. Попередньо на нашу область мають виділити 640 млн грн. Якщо порівнювати з поточним роком, то цьогоріч нам було виділено всього 46 млн грн», – розповів Роман Крисюк.

За його словами, 1756,9 км – це дороги обласного значення, 5184,6 км – районні дороги. 100 % актів інвентаризації вже складені спільно зі Службою автодоріг.

«Попередньо, ми будемо надавати в Укравтодор пропозиції щодо затвердження переліку об’єктів, на яких робитимемо ремонти, адже саме Укравтодор є головним розпорядником коштів. Якщо раніше Укравтодор перераховував кошти у Службу автомобільних доріг в області, то тепер буде перераховувати на обласну державну адміністрацію для утримання доріг місцевого значення», – пояснив начальник управління.

Тепер ОДА виготовлятиме проектно-кошторисну документацію, через систему електронних закупівель визначатиме підрядників, які будуть або проводити ремонт, або займатимуться експлуатаційним утриманням.

Категорія: Новини

За матеріалами:

Афіша фільмів на KINOafisha.ua.
Повна картина найважливіших новин в Україні та світі на http://www.ukr.net/. TVgid.ua - телепрограма он-лайн.
Купити авто Nissan.

загрузка...