Обладнання закупили коштом державної субвенції. Серед житомирських шкіл було оголошено своєрідний конкурс щодо готовності не просто встановити в себе новітню апаратуру, а ще й активно її використовувати, відзначив житомирський міський голова Сергій Сухомлин:
"Таке серйозне обладнання, перш за все, має працювати на дітей. Самі вчителі і викладачі повинні бути зацікавлені і мають володіти певним рівнем знань і компетенції для того, щоб це дороге обладнання працювало максимально ефективно на дітей. В цьому ліцеї викладають викладачі нашого університету. Це достатньо високий рівень і, заодно, шанс для дітей отримати потрібні знання і розкрити свій потенціал. Наскільки з'являється інтерес у дітей, коли вони можуть це руками відчути, на сучасному комп’ютері і сучасному планшеті побачити результати і, склавши програму, роздрукувати деякі об’єкти на 3-D принтері".
Обладнання отримали 25 ліцей і міський ліцей при Житомирському технологічному університеті, але подібні набори повинні бути в усіх школах, адже вони допомагають підвищити інтерес учнів до навчальних предметів, переконаний Сергій Сухомлин.
Погоджується з міським головою і вчитель фізики 25 ліцею Віктор Рудніцький:
"На сьогодні таке обладнання є одним із невід'ємних елементів сучасної школи і сучасної фізичної освіти. У нас тут базове обладнання, демонстраційне обладнання, 3-D принтери, за допомогою якого учні самі додатково створюють деяке обладнання для уроку. Плюс – це надзвичайно великий шанс займатися, як науковою діяльністю, так і технічною творчістю. А ще – це реальна можливість мотивувати дітей до навчання".
Раніше на уроках під час дослідів учні користувалися застарілим обладнанням. Виконувати на ньому роботи було далеко не так цікаво, а подекуди і просто складно, каже учениця 10-А класу Анастасія Десна:
"Тепер це стало значно легше робити. Наприклад, зараз ми користуємося набором "Механіка", який допомагає нам у вивченні нашої теми – це "Динаміка і кінематика". На наступних уроках ми будемо вивчати інші розділи, такі як "Оптика", "Кінематика" та "Молекулярна фізика". Також таке обладнання допомагає чіткіше розуміти, як саме виконувати тут чи іншу лабораторну роботу. Ми вже працювали з цим обладнанням на минулих уроках. Це дуже цікаво, бо це щось нове, нові технології в ногу з часом".
Відзначимо, що за ці два мільйони гривень у два навчальні заклади Житомира було закуплено комплекти демонстраційно-лабораторного обладнання "Механіка", "Оптика і квантова фізика", "Молекулярна фізика і термодинаміка".