Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" анонсувало початок співпраці з Всеукраїнською книгою скарг "КАРАТЄЛЬ": "Сьогодні Житомир є другим містом в Україні, де можливість відслідковування і інформування органів влади про ті порушення, які трапляються в громадському транспорті, після "Київпастрансу", з яким вже розпочата така діяльність. Це така Інтернет-книга скарг. Кожен сьогоднішній сучасний користувач практично має в кишені смартфон і має можливість безкоштовно для себе, максимально оперативно повідомити цю інформацію і це набагато додає в можливостях їх вирішення", - презентував новий проект заступник міського голови Житомира Дмитро Ткачук.
Як це працює, розповів засновник проекту Всеукраїнська книга скарг "КАРАТЄЛЬ" Андрій Богданович: "Зробити це дуже просто. Після завантаження додатку треба заповнити буквально два-три поля. Заходимо в "Транспорт Житомира", вибираємо проблему, яка сталася, зазначаємо номер маршруту, номер транспортного засобу або бортовий номер, додаємо фото, відео і відправляємо. Автоматично фіксується дата та час, коли це відбулося, gps-координати, де це відбулося і вся ця інформація приходить вже безпосередньо у відповідне комунальне підприємтсво".
Дмитро Ткачук каже, що з часом такий "інтерактив" має призвести до покращення якості роботи громадського транспорту. Навіть зростання кількості скарг вважає позитивом, тому що "люди намагаються впливати на ситуацію і її покращення залежить від кожного".
Семеро людей отримали травми внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, яка сталася зранку 20 січня поблизу села Зарічани Житомирського району на міжнародній автотрасі Виступовичі — Житомир — ...
З 16 січня 2025 року пенсіонери та особи з інвалідністю ІІІ групи зможуть користуватися безоплатним проїздом у електротранспорті без часових обмежень, за умови валідації пільгової картки...
На сьогодні ведуться переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) щодо надання кредиту з грантовою складовою для придбання нового електротранспорту...