За словами очільника обласного управління Фонду Івана Зайнчковського, кошти на це передбачено бюджетом. Зараз в області нараховується 20 фронт-офісів, останній з яких відкрився цими днями в Радомишлі. Найскладніша ситуація у Житомирі – місто велике, і існуючі зали обслуговування не завжди справляються з напливом людей. Це при тому, що основним завданням таких установ є якраз організація комфортного процесу надання консультацій і прийому документів без черг. З цієї причини було прийнято рішення створити в обласному центрі ще один фронт-офіс. Його зведення фінансуватиме Державна служба зайнятості, каже Іван Зайнчковський:
"Попередньо було погоджено, що нам нададуть офісне приміщення і залу обслуговування у приміщенні міської служби зайнятості. Це приміщення, яке зараз будується біля Корольовського райвиконкому за адресою: Польова, 6. Там нам надають такі доволі добрі умови для розміщення зали обслуговування під 26 робочих місць. Здача експлуатації даного об'єкту – до кінця 2018 року".
Окрім Житомира, у наступному році фронт-офіси Пенсійного фонду планують відкрити також ще в чотирьох населених пунктах області:
"У Новограді-Волинському наразі будується Центр надання соціальних послуг, де планують розмістити міське управління праці і соціального захисту і управління Пенсійного фонду. Кошти на це будівництво виділені за рахунок співфінансування державного бюджету і міського бюджету Новограда-Волинського. В усіх інших населених пунктах – в Олевську, Лугинах та Любарі – ми передбачаємо кошти на ці потреби".
Іван Зайнчковський додає, що для покращення якості обслуговування громадян в області також створюються віддалені робочі місця. Зокрема, за таким принципом фахівці Пенсійного фонду раз або кілька разів на тиждень їдуть працювати в об'єднані територіальні громади. Зручність полягає в тому, що жителі громад мають можливість приходити на прийом і вирішувати свої питання безпосередньо на місці без необхідності витрачати час на поїздку до райцентру.
Додамо, що наразі в області працює 20 віддалених робочих місць.