21 березня до Житомира приїхали представники Київської компанії ТОВ «Скайвелл Україна», яка є дистриб’ютором електроавтобусів.
Представники команії ТОВ «Скайвелл Україна» презентували 2 види електроавтобусів, орієнтовна вартість одного від 3 млн грн (пасажиромісткість 37 чол.), а іншого – від 6,5 млн грн (пасажиромісткість 61 чол.). Варто зазначити, що при функціонуванні дані транспортні засоби споживають електроенергію - 2,48 грн/км та 2,57 грн/км відповідно.
Переваги такого транспорту у тому, що для його використання не потрібно будувати контактну мережу, підстанції. Його використання дозволить економити кошти завдяки тому, що зарядка здійснюватиметься вночі, відповідно буде розраховуватись за нічним тарифом.
Транспортний засіб приїхав зі столиці, витративши усього 36% заряду акумулятора в один бік. Так представники компанії демонстрували пропозицію Житомиру. У Житомирі автобус оглянули: мер, депутати, працівники трамвайно-тролейбусного управління, журналісти.
«Ми довго підбирали партнерів для цього проекту. Тільки я був на 4 заводах в Китаї, які виробляють електробуси. Були різні пропозиції. Зараз директор компанії дасть повнішу інформацію про експлуатаційні характеристики такого виду транспорту. Тому що від самого початку висока ціна, вона потім, якщо ми дивимося вперед на період хоча б на п'ять років, вона окупається через різницю в експлуатації. Скажу тільки, що виробник SKYWELL в рік виробляє в Китаї 25, якщо я не помиляюся, тисяч електробусів», - розповів Житомирський міський голова Сергій Сухомлин.
«Ці електробуси вільно проїжджають 300 кілометрів. У міському циклі ми їх тестували під навантаженням. Баластували, укладали мішки з піском, які імітували вагу пасажирів. Ми тестували їх в цьому режимі по міських пагорбах міста Києва. Взимку тест показав 287 кілометрів. Це до переходу в економ-режим. Після переходу в економ-режим автобус успішно доїхав до бази. Тобто, загальний кілометраж, щоб він взагалі став - ми так і не протестували, ми навіть не знаємо, скільки б він проїхав, якби їхав до повної зупинки. У підсумку, коли він приїхав на базу, то було вже 290 кілометрів. Ми просто не стали далі ризикувати, але переконалися в тому, що свої 300 кілометрів електробус під завантаженням в зимовий період проходить», - розповідає представник компанії Арсеній Абдураїмов. «Гарантійний термін на ці електробуси - 3 роки, 200 000 кілометрів пробігу. На акумулятори ми даємо гарантію п'ять років. Що стосується експлуатаційних термінів. Акумулятори розраховані на 5000 циклів. Але з урахуванням того, що на одному заряді електробус проїжджає близько 300 кілометрів, то, помноживши 300 на 5000, ми отримуємо максимальний термін експлуатації акумуляторів - півтора мільйона кілометрів. У наших умовах, я думаю, що це буде не півтора мільйона, але це буде більше ніж мільйон кілометрів однозначно», - додає Арсеній Абдураїмов.
Міський голова Сергій Сухомлин заявив про плани коригування транспортної мережі в Житомирі. Пріоритет матимуть комунальні перевізники та електротранспорт. Рішення про закупівлю електробусів прийматимуть колегіально. Йдеться про програму придбання транспорту в лізинг на 5 років.
Після презентації на майдані Корольова транспортний засіб поїхав до житомирського ТТУ, де його оглянули працівники підприємства. Сьогодні електробус має повернутися назад до Києва.
18 листопада близько 14 години на проспекті Миру сталася дорожньо-транспортна пригода за участю трьох транспортних засобів. Поліцейські встановили деталі інциденту...
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...