Розміщення реклами в салонах маршрутних таксі - один з найбільш затребуваних інструментів просування комерційних продуктів. Салон просторого мікроавтобуса має безліч місць для ефективного розміщення плакатів, афіш, стікерів, наклейок, листівок і банерних розтяжок. Рекламні матеріали можуть розташовуватися на склінні і пластикових панелях, між поручнями, на кожухах дверних механізмів і самих дверях. Одним з кращих видів розміщення вважається
"реклама на подголовниках в маршрутках".
Даний термін перекочував в сучасне життя з минулого століття, коли на вулиці міст вийшла друга хвиля маршрутного транспорту, що змінила старезні «Газелі». У новеньких мікроавтобусах «Івеко» пасажирські крісла мали білі чохли-підголовники, на тильній стороні яких могла розміщуватися реклама. Сьогодні автопарк маршруток складається головним чином з автобусів «Богдан», обладнаних напівжорсткими пасажирськими кріслами без підголівників. Ідея показу реклами ззаду сидить пасажирам реалізується шляхом фіксації на спинці сидіння прозорого кишені на шлейках, всередині якого розміщується листівка формату А4.
Переваги У числі основних переваг розміщення реклами на підголівниках в маршрутках:
• Рекламний матеріал розташований прямо перед очима сидячого пасажира на відстані півметра;
• Протягом тривалої поїздки пасажири мають можливість спокійно прочитати повний опис, розглянути ілюстрації і навіть зробити записи, зафіксувавши контактні дані;
• Розміщення цього роду не вимагає великих витрат, але за допомогою його охоплюється величезна кількість пасажирів. У салоні є 21 пасажирське крісло, кожна машина за день проходить маршрут понад десять разів. За весь час проведення акції рекламу на спинках побачать десятки тисяч чоловік;
• Тимчасова бездіяльність, монотонна поїздка, інформаційний голод сприяють сприйняттю будь-якої корисної інформації. В середньому кожен з пасажирів проводить в салоні 16 хвилин, і за цей час обов'язково ознайомиться з презентацією продукту, що просувається.
Що продається Реклама на підголівниках може бути цікава рекламодавцям, що просувають послуги підприємств малого бізнесу, розташованих по шляху слідування автобуса. Це може бути майстерня по ремонту комп'ютерів і смартфонів, пивний бар, піцерія, манікюрний салон або перукарня. Привернути увагу потенційних споживачів допоможуть знижки на річний абонемент у фітнес-зал, сезонний розпродаж, безкоштовна доставка.
Інтерес публіки викликає маркетингова інформація про товари масового попиту, оскільки пасажиропотік маршрутного транспорту величезний, і серед пасажирів завжди знайдуться представники будь-яких соціальних категорій.