31 жовтня в управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради справжній ажіотаж. Субсидії – це головна причина черги, пояснюють фахівці управління.
«Останнім часом до нашого управління щодня звертаються більше 200 людей. Такий ажіотаж спричинили нові умови отримання субсидії. Зазвичай прийом проводять від 4 до 7 людей. Обслуговування однієї людини займає до 15 хвилин. Винятки бувають, коли приходять на реєстрацію одразу декілька членів родини», - говорить начальниця управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради Ірина Ярош.
Вона запевняє, що Житомир не єдине місто із чергами через субсидії.
«Я спілкуюсь із колегами із різних міст, така ситуація по усій країні. Проте у такій ситуації є й свої плюси. Завдяки таким нововведенням ми можемо побачити реальну цифру людей, які перебувають за кордоном», - розповідає Ірина Ярош.
Чиновниця додає, що фахівці управління намагаються усіляко мінімізувати черги. До прикладу, кожні 15 хвилин до людей виходить спеціаліст та запрошує до кабінету людей, які мають право пройти без черги. Зокрема мова йде про тих, хто отримує довідки про зміну назви вулиці внаслідок перейменування, довідки для ID-паспортів або для черги на квартиру. Щоб оптимізувати процес, в управлінні також розмістили інформаційні стенди.
За словами Ірини Ярош, прийом громадян проводиться щодня. Нині в управлінні працює 14 спеціалістів. Незабаром штат планують розширяти.
«Ми чекаємо створення центру надання адміністративних послуг, який планують облаштувати в Корольовській райрадї. У приміщенні, де ми знаходимось, нам виділили ще один кабінет для прийому громадян. Наразі нам не вистачає фахівців. Ми вже звернулись до міського голови із клопотанням винести на сесію питання про розширення штату. Поки нам потрібно 6 чоловік, а вже після об’єднання районів можна говорити про додаткових робітників», – розповідає чиновниця.
Установа працює з 2016 року замість Богунського і Корольовського паспортних столів. Тут прописуються, виписуються і змінюють адресу реєстрації люди з усього Житомира. За два роки управління прийняло 87 000 людей. Тільки одних довідок про реєстрацію місця проживання особи видано 15 300.
Управління знаходиться за адресою: м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2. (будівля між мерією та колишнім рестораном «Смоленськ»).
З 20 вересня 2025 року в Житомирі подорожчає проїзд у громадському транспорті. Найбільше зросте тариф при оплаті готівкою — з 15 до 20 гривень. Для пасажирів, які користуються безготівковим ...
16 вересня ввечері було відновлено рух електротранспорту вулицею Шевченка. Тролейбуси № 4А (Крошня – майдан Станишівський) та № 15А (Гідропарк – Вокзал – Смолянка) знову курсують за звичним ...
За повідомленням КП «Житомирводоканал», на вулиці Шевченка, на ділянці від вул. Великої Бердичівської до вул. Фещенка-Чопівського, тимчасово обмежено рух електротранспорту в обох напрямках та ...
З 16 вересня 2025 року до модульного містечка додатково буде перенаправлено 3 рейси автобусного маршруту №18. До цього часу у будні дні курсувало 6 рейсів, після змін їх стане 9, у вихідні – 6...