Відповідно до рішення сорок другої сесії Житомирської міської ради від 08.11.2018 №1188 «Про встановлення результатів голосування за бюджет участі у 2018 році» оголошується набір на формування нового складу Координаційної ради з питань бюджету участі.
Координаційна рада з питань бюджету участі – постійно діючий консультативно-дорадчий колегіальний орган, до складу якого входить 15 осіб, з них – 5 представників виконавчих органів ради з правом дорадчого голосу; 10 членів територіальної громади міста Житомира. Відповідно до Положення 10 членів Координаційної ради з питань бюджету участі обиратимються конкурсною комісією з числа членів територіальної громади міста Житомира, які подали заяву на ім’я Житомирського міського голови щодо бажання представляти інтереси громади у складі Координаційної ради.
Запрошуємо усіх, хто бажає покращити наше місто взяти участь у формуванні нового складу Координаційної ради з питань бюджету участі.
Початок прийому заяв із додатками – 16 листопада 2018 року, завершення – 30 листопада 2018 року.
Заяви із додатками приймаються у будні дні з 9.00 до 18.00 в кабінеті №103 Житомирської міської ради (окрім вихідних).
До заяви додаються:
- копія сторінок паспорта із зазначенням ПІБ (повністю), дати народження, реєстрації у місті Житомирі,
- контактні дані (телефон, адреса електронної пошти) та фото особи;
- мотиваційний лист, у якому обов’язково зазначаються: досвід громадської діяльності; інформація про участь у партисипативному бюджетуванні (як автора проекту, члена Координаційної ради тощо).
У заяві обов’язково зазначається згода на обробку персональних даних та оприлюднення наданої інформації (окрім копії паспорта, телефону та електронної пошти).
Довідки за телефоном: 48-12-19.
Зразок заяви:
http://zt-rada.gov.ua/files/upload/sitefiles/doc1542370400.docx.