Що саме варто, і що абсолютно не треба виставляти на торговельні вітрини — ось про що ми будемо говорити сьогодні. Адже просто купити торгові вітрини на https://torgoborud.com.ua/ua/vitryny — недостатньо, потрібно ще також їх красиво декорувати. Так, щоб кожен клієнт захотів щось купити!
Прикрашаємо вітрину правильно: що вам потрібно?
Почнемо з того, що можна і треба поставити на торговому прилавку. По-перше, варто врахувати такі моменти:
- Зовнішній вигляд. Продукція повинна радувати око, бути привабливою і апетитною, викликати бажання купити.
- Гармонічний вигляд вітрини у цілому. Все, що викладено на стелажах, повинно виглядати красиво і стильно. І не має значення, чи є це модний одяг чи тістечка — вітрина в будь-якому випадку повинна бути привабливою.
- Різноманітні товари. Покупець, який буде дивитися ваш асортимент, повинен побачити щось для себе. Тому дуже важливо поширювати різні продукти, різні види і смаки товарів, різні моделі і типи. Це приверне максимальну кількість клієнтів.
- Модні товари. Та продукція, яка сьогодні у тренді в області вашої діяльності, обов'язково повинна бути на вітрині. Ви можете це не любити, вам може не подобатись, це може бути не так красиво з вашої точки зору... Але популярний продукт повинен просвічувати крізь скло вашої вітрини принаймні тому, що він має попит.
- Неапетитні і непривабливі товари. Ми всі знаємо, смачно не завжди означає красиво, і відразливе блюдо не обов'язково позбавлено смаку, так само і одяг може бути непомітним на полиці магазину, але ефективно дивитися на фігурі її власниці! Тим не менш, клієнт купує очима: перш за все він хоче з'їсти, надіти і спробувати щось, виходячи чисто з візуальних мотивів. Іншими словами, покупець повинен полюбити продукт своїми очима, а потім він піде далі і дістане гаманець.
- Прострочені та зіпсовані продукти. Очевидно, що черствий хліб і гнилі груші не викликають апетит у клієнта, а дефектний розірваний піджак не розбудить бажання його купити. З цього випливає висновок, що вітрина повинна включати в себе лише все найкраще, якісне, свіже. Таким чином покупець зможе побачити товар з кращого боку.
- Одноманітний товар. Погодьтеся, скільки людей, стільки і смаків. Тому ваша вітрина повинна бути привабливою не для однієї категорії покупців, а для якомога більшої кількості клієнтів. Різноманітність видів і типів, дизайнів і стилів, розмірів і функцій — такий повний "фарш" надасть вам більш широкий спектр покупців.
- Дуже велика кількість товарів. Завалена вітрина, в той же час, це теж не добре. Нічого не можна знайти, все зливається в одну масу, виглядає негармонійно і далеко від слова «стильно».
Табу для вашої вітрини
- Неапетитні і непривабливі товари. Ми всі знаємо, смачно не завжди означає красиво, і відразливе блюдо не обов'язково позбавлено смаку, так само і одяг може бути непомітним на полиці магазину, але ефективно дивитися на фігурі її власниці! Тим не менш, клієнт купує очима: перш за все він хоче з'їсти, надіти і спробувати щось, виходячи чисто з візуальних мотивів. Іншими словами, покупець повинен полюбити продукт своїми очима, а потім він піде далі і дістане гаманець.
- Прострочені та зіпсовані продукти. Очевидно, що черствий хліб і гнилі груші не викликають апетит у клієнта, а дефектний розірваний піджак не розбудить бажання його купити. З цього випливає висновок, що вітрина повинна включати в себе лише все найкраще, якісне, свіже. Таким чином покупець зможе побачити товар з кращого боку.
- Одноманітний товар. Погодьтеся, скільки людей, стільки і смаків. Тому ваша вітрина повинна бути привабливою не для однієї категорії покупців, а для якомога більшої кількості клієнтів. Різноманітність видів і типів, дизайнів і стилів, розмірів і функцій — такий повний "фарш" надасть вам більш широкий спектр покупців.
- Дуже велика кількість товарів. Завалена вітрина, в той же час, це теж не добре. Нічого не можна знайти, все зливається в одну масу, виглядає негармонійно і далеко від слова «стильно».
Політ фантазії
У всіх інших аспектах ви можете вільно робити так як хочете. Прикрасьте вітрину, вибирайте для неї продукцію, впорядкуйте її і так далі — дайте волю уяві і творчості. Якщо ви не впевнені у ваших здібностях дизайну, ви можете довірити цю задачу професіоналам.