Правоохоронці вкотре закликають жителів регіону не довіряти підозрілим дзвінкам та СМС-сповіщенням про проблеми з банківськими рахунками чи картками. Перевіряйте відомості в офіційних фінансових установах особисто і не керуйтесь вказівками сумнівних абонентів.
19 березня до Бердичівського відділу поліції звернувся 54-річний житель райцентру із повідомленням про ошуканство. При з’ясуванні обставин виявилось, що на його мобільний зателефонував якийсь чоловік і, назвавшись працівником служби безпеки банку, повідомив, що хтось через несанкціоноване втручання у систему намагається скористатися банківською карткою заявника. Щоб завадити «хакеру» і врятувати гроші, абонент умовив чоловіка терміново зняти їх готівкою і перерахувати її на мобільний номер з метою подальшого збереження на новому рахунку. Довірливий бердичівлянин поспішив виконати продиктований йому алгоритм за допомогою найближчого терміналу.
Уже згодом перевіривши функціонування своєї картки і отримавши необхідну інформацію у відділенні банку, чоловік зрозумів, що власноруч подарував шахраєві майже 3 тисячі гривень.
За вказаним фактом нині розпочато кримінальне провадження за ч.190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.
Поліція закликає громадян критично і упереджено ставитись до сумнівних повідомлень. Не поспішайте з вирішенням проблемних питань у розмові з абонентами, у справжності яких ви сумніваєтесь. Будьте обережними під час здійснення будь-яких фінансових операцій. Не розголошуйте конфіденційні дані. Перевіряйте відомості особисто!