Найбільші телеком-оператори України спільно з Житомирською міською радою та комунальним підприємством «Житомиртранспорт» запустили послугу оплати проїзду в громадському транспорті за допомогою SMS. Житомир став третім містом в Україні, де абоненти всіх трьох мобільних операторів можуть оплачувати поїздки таким чином.
Раніше така можливість з'явилася у жителів двох міст - Івано-Франківська та Львова. Також послуга оплати за допомогою SMS доступна у Вінниці абонентам Київстар. Досвід впровадження сервісу в цих містах показує, що SMS-оплати стають дедалі популярнішими серед мешканців. Так, в Івано-Франківську кількість користувачів щомісяця зростає мінімум на 23%, у Вінниці та Львові сервісом щодня користується понад 4000 пасажирів.
Заступник міського голови Дмитро Ткачук наголосив на тому, що: «Місто Житомир зацікавлено в зручних для мешканців засобах оплати проїзду, зокрема у безготівкових платежах. Окрім зручності – це дозволить мінімізувати витрати на збір виручки у транспорті, щоб більше коштів залишались на підвищення якості послуг громадського транспорту».
Сервіс SMS-оплати простий, зручний і безпечний, адже мобільний телефон сьогодні є майже у кожного. Все, що потрібно - це сам телефон і кошти на мобільному рахунку.
«Ми вдячні Житомирській міській раді і нашим колегам з телеком ринку за відкритість до співпраці та інновацій. Сервіс SMS-оплати створений на базі фінансового продукту Смарт-Гроші і ми бачимо велику перспективу щодо його розвитку. Крім зручності для пасажирів, він дає можливість міським службам точніше оцінити пасажиропотік у громадському транспорті і збільшити об'єм здійснюваних оплат, завдяки розширенню можливостей розрахунку для пасажира. Це не єдине рішення, яке наша компанія пропонує міським муніципалітетам, щоб облаштувати міста за принципом Smart-city. Зокрема Mobile ID для простого доступу до електронних послуг міста або аналітичні звіти на базі Big Data-технологій для розвитку інфраструктури та туризму», - зазначив Костянтин Вечір, директор по роботі з державними підприємствами, Київстар.
Оплатити проїзд SMS-кою дуже просто: пасажиру достатньо надіслати повідомлення з кодом відповідного маршруту на номер 877 та за 1-2 хвилини отримати повідомлення-відповідь з підтвердженням платежу і терміном дії квитка. Плата за саме SMS при цьому не стягується - з мобільного рахунку абонента списується лише вартість проїзду. Сервіс доступний усім абонентам передплаченого зв'язку Київстар, Vodafone і lifecell.
«Нам дуже приємно, що Житомир став третім містом, де послуга SMS-оплати в електротранспорті запускається усіма трьома операторами одночасно, адже йдеться не про конкуренцію, а про зручність і розширення можливостей оплати для усіх мешканців та туристів міста. В даному випадку ми пропонуємо ще один спосіб оплати - екологічний, зручний та сучасний. Не потрібно нічого завантажувати чи бути прив’язаними до будь-якого мобільного додатку. Єдина умова здійснення SMS-оплати: на балансі мобільного рахунку абонента має бути достатньо коштів для оплати квитка», - прокоментував Андрій Большаков, заступник Генерального директора Vodafone Україна, регіон Центр.
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...