Мешканець Житомира Петро Довгий 4 грудня на своїй сторінці у фейсбук написав, що цього тижня у ТТУ з людьми з міськвиконкому будуть обговорювати питання майбутнього трамваю у Житомирі.
Його пост викликав бурхливу реакцію у соцмережі, люди підтримують Петра, говорять що трамвай необхідно зберегти.
ПРОХАННЯ ПРО МАКСИМАЛЬНИЙ РЕПОСТ⚠️⚠️⚠️Відстоїмо трамвай разом🚊🚊🚊 Шановні жителі міста Житомир, хочемо довести до вашого...
Опубликовано Петро Довгим Пятница, 4 декабря 2020 г.
Мешканці міста та працівники ЖТТУ занепокоєні планами влади попрощатися з трамваєм, якщо не вдасться знайти кошти на капітальну перебудову лінії, повідомляють у спільноті "Факти Житомира".
Міська влада (усі попередники, і нинішні) роками не займалися розвитком трамваю у Житомирі, а тепер думають, як його прибрати, бо трамвай - це не по кишені. В той час, як по всьому світу трамвай - транспорт №1 у містах, а ще є приклади відновлення трамвайного руху там, де його взагалі ліквідовували.
19 жовтня 2020 року, коли Сергій Сухомлин представляв свою нову передвиборчу програму розвитку Житомира на наступні 5 років («Житомир Завтра»), житомирській журналіст Сергій Харчук, запитав, чому у цій програмі немає ні слова про трамвай у Житомирі. Як не було і у програмі 5 років тому, коли Сергій Іванович йшов у мери. Але ж трамвай у місті є. Чи можуть старі вагони та старі колії бути на самовихованні 10 років?
«Гарне запитання. Нам потрібно буде разом вирішувати. Чому зараз не акцентую питання на трамваї: бо реконструкція трамвайних колій 17 км це приблизно 15-17 млн дол. США, вартість одного нового вагону приблизно 1 млн євро. Нам потрібно приблизно 10 вагонів, це сумарно 25 млн доларів чи євро. Я не хочу займатися популізмом, поки що я не бачу на це фінансування», - зазначив Сергій Сухомлин.
Що говорять житомиряни:
"Також хочемо вас проінформувати що трамвайний маршрут не потребує величезного фінансування. Вас просто обманюють кажучи що трамвай це дорого для міста.(До речі, у порівнянні із одним тролейбусним маршрутом, наприклад, #2 чи #3, у трамвая у 1,5-2 рази більша виручка). Для того щоб скласти якусь ціну спочатку потрібно радитись з людьми які є компетентними у цій сфері. Але ж цього наша влада робити не хоче. Замість реставрації колій і купівлі чи ремонту вагонів, влада хоче пустити чергові маршрутки..... Наші діти так полюбляють трамвайчик, туристи та гості міста також, навіть на новорічні свята буде задіяно наш ретро-трамвайчик аби подарувати гарний настрій жителям та новорічну атмосферу в Житомирі у такий складний для нас час." - говорить працівник ЖТТУ Петро.
"Чесно дурня якась твориться, в тому вигляді трамвай що є, він дійсно не треба - це з точки зору грошей. На проспектах він був би ідеальним, трамвай у Житомирі врятує тільки кредит і розбудова мережі від Східної до проспектів і на Богунію. пасажиропотік величезний, ширина смуги дозволяє" , - переконаний житомирянин Ігор.
tanya_vesna: «Я дуже люблю їздити в трамваї. У ньому найзручніше їхати. Чи сидіти , чи стояти- байдуже, однаково зручно, чого не скажеш про маршрутки. Я за те, щоб трамваї залишилися!
tania.leonidovna: «Можливо, треба петицiю з органiзувати... Зiбрати пiдписи на користь збереження трамвайного маршруту...»
ЖИТОМИРЯНИ ПРОТИ ЛІКВІДАЦІЇ ТРАМВАЮ, СУХОМЛИН: «БУДЕМО РАЗОМ ВИРІШУВАТИ»ЖИТОМИРЯНИ ПРОТИ ЛІКВІДАЦІЇ ТРАМВАЮ, СУХОМЛИН: «БУДЕМО РАЗОМ ВИРІШУВАТИ» Мешканці міста та працівники ЖТТУ занепокоєні планами влади попрощатися з трамваєм, якщо не вдасться знайти кошти на капітальну перебудову лінії. Міська влада (усі попередники, і нинішні) роками усі 30 років незалежності України не займалася розвитком трамваю у Житомирі, а тепер думає, як його прибрати, бо трамвай -це не по кишені. В той час, як по всьому світу трамвай - транспорт №1 у містах, а ще є приклади відновлення трамвайного руху там, де його взагалі ліквідовували. Бо не подумали про майбутнє. Фактам Житомира відома позиція Житомирського міського голови Сергія Сухомлина. 19 жовтня 2020 року, коли він представляв свою нову передвиборчу програму розвитку Житомира на наступні 5 років («Житомир Завтра»), житомирській журналіст Сергій Харчук, запитав, чому у цій програмі немає ні слова про трамвай у Житомирі. Як не було і у програмі 5 років тому, коли Сергій Сухомлин йшов у мери. Але ж трамвай у місті є . Чи можуть старі вагони та старі колії бути на самовихованні 10 років? «Гарне запитання. Нам потрібно буде разом вирішувати. Чому зараз не акцентую питання на трамваї: бо реконструкція трамвайних колій 17 км це приблизно 15-17 млн дол. США, вартість одного нового вагону приблизно 1 млн євро. Нам потрібно приблизно 10 вагонів, це сумарно 25 млн доларів чи євро. Я не хочу займатися популізмом, поки що я не бачу на це фінансування», - зазначив Сергій Сухомлин. Що говорять житомиряни: "Також хочемо вас проінформувати що трамвайний маршрут не потребує величезного 💰 фінансування. Вас просто обманюють кажучи що трамвай це дорого для міста.(До речі, у порівнянні із одним тролейбусним 🚎 маршрутом, наприклад, #2 чи #3, у трамвая 🚊 у 1,5-2 рази більша 💵 виручка)." - говорить, - говорить працівник ЖТТУ Петро. "Чесно дурня якась твориться, в тому вигляді трамвай що є, він дійсно не треба - це з точки зору грошей. На проспектах він був би ідеальним, трамвай у Житомирі врятує тільки кредит і розбудова мережі від Східної до проспектів і на Богунію. пасажиропотік величезний, ширина смуги дозволяє" , - переконаний житомирянин Ігор. tanya_vesna: «Я дуже люблю їздити в трамваї. У ньому найзручніше їхати. Чи сидіти , чи стояти- байдуже, однаково зручно, чого не скажеш про маршрутки. Я за те, щоб трамваї залишилися! tania.leonidovna: «Можливо, треба петицiю з органiзувати... Зiбрати пiдписи на користь збереження трамвайного маршруту...» Слідкуйте за нашими матеріали по цій темі, будемо регулярно висвітлювати це питання.
Опубликовано Факти Житомира Вторник, 8 декабря 2020 г.