Пішохідна вулиця має приваблювати не лише житомирян, а й залишати гарні спогади у гостей нашого міста. Михайлівська повинна мати єдину архітектурну концепцію, каже головна архітекторка міста Ольга Бронштейн.
Ідея такої концепції – використати на фасадах будівель пішохідної вулиці кольори логотипу Житомира. Підприємці вже зголосилися долучитися до проєкту.
«Хочу сказати, що в Житомирі живуть найкращі підприємці. Вони підтримують нас, долучаються до проєкту і фарбуватимуть не тільки перший, а й другий поверхи», - каже Ольга Бронштейн.
«Ідея архітектури щодо приведення до ладу нашої Михайлівської мені дуже сподобалася. Ми вже почали ремонт, робимо арку, хочемо зробити з неї «тунель кохання…», - каже підприємиця Олена.
Підприємець Сергій теж підтримує ініціативу: «Хочемо зробити нашу вулицю Михайлівську кращою. Для цього ми пофарбуємо фасад нашого закладу в гарний інноваційний колір….».
Ольга Бронштейн сподівається, що незабаром Михайлівська «посміхатиметься» новими палітрами кольорів.