У Житомирі триває коригування проєкту реконструкції Київського мосту, яка коштуватиме 200 мільйонів гривень. За ці гроші шляхопровід планують розширити, підняти, а також облаштувати на ньому велосипедні доріжки.
Про це Суспільному розповів житомирський міський голова Сергій Сухомлин.
За його словами, наразі триває коригування проєкту, розробленого в 2016 році, згідно з яким міст планують розширити та підняти у висоту, щоб під ним могли проїхати електропотяги. Крім того, на відновленій ділянці облаштують велодоріжки.
"Я маю надію, що кілька років він ще може пропрацювати, але вже без руху великовагового транспорту, тому дуже важливо цьогоріч розпочати реконструкцію, – каже Сергій Сухомлин. – Термін будівництва становить від шести до восьми місяців. Зрозуміло, що під час робіт це будуть додаткові незручності, бо для транспорту працюватиме лише одна смуга руху".
Реконструкція мосту коштуватиме близько 200 мільйонів гривень. 20 мільйонів планують виділити з міського бюджету, решту – з державного. Тендер збираються оголосити найближчим часом.
Навіть візуально переправа виглядає аварійною, каже іжненер-будівельник Володимир Савочкін. За його словами, міст вже давно вичерпав свій ресурс і потребує негайної реконструкції.
"Ця бетонна конструкція вже не перший рік потребує серйозного ремонту або реконструкції, тому що бетон руйнується, арматура вже вся покрилася іржею, йде руйнація бетону на опорних конструкціях. Вже неозброєним оком бачимо повздовжні та поперечні тріщини на опорах. Ця конструкція мосту вже, скоріш за все, свій ресурс відпрацювала", – сказав Володимир Савочкін.
З будівельником погоджуються і комунальники, на балансі яких знаходиться Київський міст. Інженер комунального підприємства "Експлуатація штучних споруд" Вітольд Тржецяк говорить, що наразі міст тримається завдяки подвійному запасу міцності, закладеному під час будівництва 50 років тому.
"Міст робився із запасом. Балки, наприклад, робилися із двократним запасом або ж навіть і у два з половиною рази. Поки ці балки ще витримують, але через те, що збільшується навантаження – міст потрібно реконструювати під ті навантаження, які існують", – розповів Вітольд Тржецяк.
Житомирянин Андрій Яковець Київським мостом їздить кілька разів на день, тому що проживає поруч. Чоловік каже, що намагається проїжджати міст, коли на ньому мінімальна кількість транспорту.
"Намагаюся міст проїхати якомога скоріше, бо стоїш в заторі – машини проїжджають, а міст просто ходуном ходить. Намагаюся виїжджати, коли менше автівок, не в годину-пік, щоб цей міст проїхати якомога скоріше – чим швидше, тим краще", – сказав Андрій Яковець.
18 листопада близько 14 години на проспекті Миру сталася дорожньо-транспортна пригода за участю трьох транспортних засобів. Поліцейські встановили деталі інциденту...
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...