З 1 серпня на єдиному трамвайному маршруті Житомира обмежили час роботи кондукторів. Вони працюватимуть вранці і ввечері, коли потік пасажирів найбільший.
Про це Суспільному розповів заступник Житомирського міського голови Олександр Шевчук.
З його слів, зараз кондукторів ставлять в години пік. Решту часу оплачувати проїзд потрібно буде за допомогою валідатора чи у водія трамваю.
Скорочувати кількість кондукторів у трамваях і тролейбусах Житомира розпочали з початку 2022 року. Станом на серпень місяць на трамвайно-тролейбусних маршрутах залишилося працювати менше половини кондукторів. В подальшому їх планують взагалі зняти з маршрутів, каже Олександр Шевчук.
"Зараз у нас останній, четвертий етап. Зі 180 кондукторів залишилося 72. До кінця третього кварталу кондуктори залишаються, вони будуть працювати. Натомість збільшиться кількість контролерів. Зараз на маршрутах електротранспорту працює 24 контролери. До кінця року їх кількість планують збільшити до 36.", – розповідає Олександр Шевчук.
Водійка трамваю Людмила Шуляк про каже, що вона не підтримує таких нововведень.
"Це для нас дуже незручно, водій має відповідати за безпеку руху. Я не маю права їхати до того часу, поки не видам квитки, я мушу стояти на зупинці. Ми до цього ставимося негативно", – каже Людмила Шуляк.
"Ну як я можу ставитися до цього, – каже кондукторка Валентина Пархомчук. – Я ще не на пенсії, і потім я не знаю, куди я зможу влаштуватися на роботу".
Протягом суботи та неділі, 16 і 17 серпня 2025 року, рух тролейбусів за маршрутом №4А (Крошня - майдан Польовий) буде повністю припинено. Причина — аварійно-ремонтні роботи, які проводить КП ...
В 2024 році в Житомирі була затверджена велоконцепція, яка передбачає створення велодоріжок і велосмуг. Яка ситуація і перспектива із розбудовою велоінфраструктури...
Вранці 8 серпня 2025 року, близько 06:11, на вулиці Вітрука в Житомирі сталася дорожньо-транспортна пригода з потерпілими. За попередніми даними, унаслідок зіткнення автомобіля «Renault» із ...