Телефонні хулігани та дзвінки від «постійних» абонентів: особливості роботи операторів «102» » Новини Житомира
 
 


Телефонні хулігани та дзвінки від «постійних» абонентів: особливості роботи операторів «102»

Автор: news_maker від 13-04-2023, 22:34, переглядів: 585


З початку року на спецлінію поліції Житомирщини надійшло майже 58 тисяч повідомлень. Серед них 134 були розцінені як протиправні дії стосовно оператора 102. Йдеться про вживання ненормативної лексики та особисті образи працівників спецлінії. Тож відносно таких абонентів складені відповідні адміністративні матеріали. Про це повідомляє відділ комунікації поліції Житомирської області.

«Варто зазначити, що оператори у будь-якому разі намагаються розібратися у ситуації, адже емоційна поведінка людини може бути зумовлена надзвичайними обставинами. Втім потік нецензурної лексики та погрози, не дивлячись на застереження, свідчать про дрібне хуліганство. Саме за ст. 173 КУпАП й складаються матеріали щодо таких абонентів. Є серед них й «постійні додзвонювачі». Наприклад, житель м. Малина за майже 2 місяця вчинив 7 таких правопорушень, за що й був притягнутий до адміністративної відповідальності.

Серед людей, які телефонують на спецлінію «102», є й категорія тих, хто робить своєрідні «рекорди». Вони здійснюють безліч повторних дзвінків, при чому не надаючи інформації щодо правопорушень», – йдеться у повідомленні.

Поліцейські зазначають, що частина таких «телефонних хуліганів» мають вади психічного здоров’я. Однак трапляються серед них і ті, хто так «розважається» цілком усвідомлено. А наслідком таких дії є те, що жителі області, які дійсно потребують допомоги поліції, не можуть зв’язатися з оператором «102».

Так, з 1 по 9 квітня одна з жительок області здійснила 180 таких дзвінків. Причому спілкувалася з операторами незалежно від часу, в середньому від 13 до 26 разів на добу, формулюючи повідомлення незрозумілого змісту. А з початку року вона зателефонувала за номером «102» 1125 раз.

Минулого тижня жителька смт Любара зателефонувала на спецлінію поліції 203 рази. Це склало 20% дзвінків за той день! А загалом жінка телефонує майже щодня: за минулий тиждень вона спілкувалася з операторами 289 разів.

Тож правоохоронці закликають жителів області бути відповідальними та навчати цього дітей. Такі застереження стосуються викликів усіх екстрених служб.

Нагадаємо, що статтею 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП також передбачені штрафні санкції за таке адміністративне правопорушення.

Категорія: Новини

Афіша фільмів на KINOafisha.ua.
Повна картина найважливіших новин в Україні та світі на http://ukr.net. TVgid.ua - телепрограма он-лайн.
Купити авто Nissan.

Є що додати? Чекаємо на Вашу думку в коментарях: