Дорожньо-транспортна пригода сталася 29 травня близько 16:10 по вул. Водяній. На місці події працювали інспектори сектору реагування відділу поліцейської діяльності №1 Бердичівського райвідділу. Про це повідомляє відділ комунікації поліції Житомирської області.
«Попередньо, водій автомобіля «Volkswagen Touareg», 33-річний місцевий житель, при зустрічному роз’їзді допустив зіткнення з автомобілем «Volkswagen Touran» під керуванням 42-річної містянки.
У результаті ДТП обидва транспортних засоби зазнали механічних пошкоджень.
Окрім того, в автомобілі «Volkswagen Touran» перебувала дитина 2013 р.н., тож її було доставлено до місцевої лікарні для проведення обстеження», – йдеться у повідомленні.
Поліцейські зафіксували, що водій «Volkswagen Touareg» перебував з явними ознаками алкогольного сп’яніння. Однак чоловік відмовився від проходження відповідного обстеження.
Тож правоохоронці оформили відносно нього адміністративні матеріали за ст. 130 (Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції) та ст. 124 (Порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна) КУпАП.
Триває подальше встановлення всіх обставин події.
Офіційно інформуємо: 33-річний чоловік – учасник ДТП з січня 2023 року не працює у Національній поліції. Тоді він був звільнений з посади поліцейського місцевого відділу за порушення дисципліни.
Сьогодні, 5 грудня, стало відомо, що управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради розірвало договір із перевізником ПП «Іваницька Т.В.»...
З 6 по 8 грудня на вулиці Івана Гонти буде перекрито рух транспорту. Обмеження пов’язані з будівництвом нової лінії напірного каналізаційного колектора - від головної КНС до очисних споруд...
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...