На виконання Національної програми економічних реформ на Житомирщині до кінця літа збираються запровадити проект "Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту". Для громадян ним передбачено можливість отримати низку адміністративних послуг за принципом "Єдиного вікна" через відділення поштового зв’язку. Зараз ця система впроваджується в усіх областях країни. За півроку роботи у проекті до Укрпошти звернулося майже 700 жителів різних регіонів та було доставлено у зворотному напрямку близько 650 результатів. На Житомирщині проект впроваджено лише в червні і тому звернень поки що одиниці, проте у перспективі – незаперечні переваги, – каже заступник директора житомирської дирекції "Укрпошти" Тетяна Прищепа:
"Найбільш витребуваними послугами у населення є отримання довідки про доходи, розмір пенсії, оформлення субсидій, державна реєстрація фізичної і юридичної особи. Спектр послуг дуже різноманітний. Так на сьогодні ми вже надаємо 35 видів різноманітних послуг, а до кінця року їх буде біля 80. З переліками послуг можна ознайомитися в усіх відділеннях поштового зв'язку".
Тож тепер для жителів сільської місцевості з'явиться альтернатива поїздкам до адміністративних центрів за різними довідками. Зекономити час і ресурси можна, замовивши потрібну послугу через відділення поштового зв’язку або листоношу. Якщо певна довідка або документи видаються безкоштовно, то на пошті потрібно буде сплатити лише за пересилку кореспонденції.