Йдеться про покриття проїзної частини бітумною емульсією з розподіленням дрібного щебеню по поверхні. "Тонким шаром емульсійно-мінеральних сумішей заливають тріщини, щоб унеможливити потрапляння води. Після покриття автошляху бітумом можна кілька років бути певними, що тут вибоїн не буде і дорога добре перезимує", цитує начальника Служби автодоріг в Житомирській області Віктора Мирончука прес-служба відомства. Крім цього, дорожники наголошують, що такий спосіб обробки автошляхів дозволяє підвищити коефіцієнт зчеплення автомобільних шин з поверхнею дорожнього покриття, що позитивно вплине на безпеку руху.
Усього зміцнити таким чином заплановано близько 60 кілометрів автошляхів області. Розпочали з Коростенського району – роботи виконані на двокілометровій ділянці автошляху Київ – Ковель – Ягодин через село Кожухівка.