Кажуть, завадили дощі та конкуренти. Середня завантаженість атракціонів складає максимум 30%. Звітуючи на останньому виконкомі про роботу цього комунального підприємства, його директор Володимир Черниш головною причиною відсутності попиту на атракціони назвав цьогорічну дощову погоду. За його словами, сезон в парку розпочали на місяць пізніше, літо було вологе і на традиційні загальноміські свята, які, як правило, збирають багато відпочивальників, також хмарилось і дощило. До того ж, заважають конкуренти, каже Володимир Черниш.
"У цьому році за весь тиждень перед днем міста КП " Парк культури та відпочинку ім.Гагаріна" заробило менше на 30%, ніж торік за один день саме на День міста. В цьому році радіусі 500 метрів з парком було розташовані 3 лунопарки. Вони були розміщені практично в центрі Житомира, де знаходилася основна частина відпочивальників і працювали до 22.00 години, тоді як в Парку о 20.00 годині вже практично не було людей".
На це міський голова Володимир Дебой відповів, що на перспективу можна укладати договори із власниками пересувних атракціонів і за програмою 50/50 встановлювати атракціони на сезон. Окрім того, варто подумати про залучення людей до паркової зони різними цікавими спортивними та розважальними заходами. Відтак, дирекції КП "Парк культури та відпочинку ім. Гагаріна" доручено в найкоротші терміни розробити план розвитку підприємства на 2014-2020 роки, аби встигнути розглянути його детально та закласти певні кошти при формуванні бюджету наступного року.