5 лютого, в.о. директора КП «Міський інформаційний центр» Тетяна Огієнко продемонструвала принцип роботи Аварійно-диспетчерської служби на муніципальному онлайн-порталі «Комунал».
«На порталі komunal.com.ua всім доступна інформація про стан виконання робіт згідно з отриманими зверненнями через аварійно-диспетчерську систему Житомира (телефон 1580)», - зазначила Тетяна Огієнко.
За її словами , будь-який громадянин, маючи доступ до мережі Інтернет, може отримати інформацію про стан виконання проблем: відкрита або закрита проблема , може переглянути весь перелік робіт по номеру проблеми, часу або за адресою.
На сайті komunal.com.ua в розділі АДС фіксується номер проблеми, дата, час її внесення в систему, організація і виконавець тих чи інших робіт. Є також можливість подивитися проблеми на мапі Житомира. На карті відкривається докладна інформація про проблему: закриті проблеми позначаються зеленими мітками, відкриті - червоними. Крім того, на них вказується адреса проблеми та скорочена назва установи, яке повинно вирішувати проблему, статус виконання проблеми і т.д.
Також , портал дозволяє подивитися побудинковий облік фактичних витрат, коли житель певного будинку зможе подивитися, скільки коштів і на які саме роботи їх витрачено при обслуговуванні його будинку, які і скільки саме матеріалів використано під час проведення ремонту.
Також система дозволяє контролювати вивіз сміття з використанням фотофіксації. За допомогою спеціального додатка на місці, звідки вивозиться сміття, водій сміттєвоза буде робити два фото - «до» і «після» виконаних робіт. Ці фото будуть автоматично відображатися на сайті з інформацією про час і місце.