Повідомляємо, що питання висвітлене в сюжеті стосується водогону Ø1200 мм., який введено в експлуатацію у 1988 році.
Зазначений водогін збудований з залізобетонних та металевих труб. Під час його будівництва в місці з’єднання металевої та залізобетонної труби будівельниками технологічно влаштовано попутний дренаж для відведення води, в разі несанкціонованих/аварійних витоків.
Через незалежні (форс-мажорні) обставини, як раз на місці з’єднанні труб виникло пошкодження(розгерметизація стиків), у зв’язку з чим відбуваються витоки води, яка вибиває на поверхню та по дренажу відводиться у річку Кам’янку.
Одразу після уведення в експлуатацію зазначеного водогону для запобігання затоплення прилеглої території та житлових будинків.
Силами КП «Житомирводоканал» у квітні 2010 року на зазначеній ділянці виконувались ремонтні роботи, а саме було встановлено муфту Ø 1400 мм., що дало змогу припинити витоки води.
На сьогоднішній день, на тому ж місці витоки води поновились. Завдяки дренажу присадибні ділянки, які розташовані біля місця пошкодження не підтоплюються.
Для повторного проведення робіт з ремонту/ліквідації місця пошкодження на водогоні Ø 1200 мм., для створення відповідних умов їх проведення КП «Житомирводоканал» необхідно виконати зупинку роботи ВНС ІІ підйому та на час виконання робіт залишити майже 50% міста без водопостачання.
Орієнтовно терміни виконання робіт 2-3 доби.
Зазначені роботи можливо виконати силами КП «Житомирводоканал» не раніше ІІ декади травні поточного року після закінчення свят та навчального року.
На сьогоднішній день КП «Житомирводоканал» виконуються підготовчі роботи для проведення відповідного ремонту проблемного місця водогону.
26 липня близько 8:00 години на перехресті вулиць Київської та Хлібної у Житомирі сталася дорожньо-транспортна пригода. Автомобіль зіткнувся з тролейбусом...
Безготівковий розрахунок у транспорті, валідатори, квитки з QR-кодом, транспортні картки, - все змінюється, технології не стоять на місці. Заходячи у транспорт, ми валідуємо картку...
З 23 липня 2024 року кількість тролейбусів на маршруті № 4 "Крошня - Залізничний вокзал" у будні дні було збільшено до 8 одиниць. Таким чином, інтервал руху тролейбусів тепер складає 7-10 хвилин...
Зранку 20 липня жителі та гості Житомира зіткнулися з проблемами оплати проїзду банківською карткою у громадському транспорті. Це ускладнило можливість розрахунку як у комунальному транспорті, так і ...