Відповідно до рішення виконкому №252 від 9 липня в Житомирі проводиться демонтаж тимчасових споруд, розміщених самовільно та з відхиленнями від дозвільної/погоджувальної документації. Загальна кількість об’єктів – 84.
Під час останнього засідання виконкому перший заступник міського голови Сергій Сухомлин повідомляв, що власникам незаконно встановлених тимчасових споруд направлені письмові повідомлення з вимогою добровільно демонтувати конструкції.
На виконання робіт КП "Інспекція з благоустрою" розроблено орієнтовний кошторис. По кожному об’єкту визначена окрема вартість. Загальна сума коштів передбачена на демонтаж тимчасових споруд складає 169 тис. 325 грн.
«Роботи з демонтажу вже розпочаті. До 1 вересня будуть демонтовані незаконно встановлені тимчасові об’єкти, які розташовані поблизу навчальних закладів. У результаті комісійної перевірки, яка проводилась із залученням спеціалістів управлінь архітектури та регулювання земельних відносин, відділу торгівлі, а також інспекції з благоустрою, складені акти обстеження тимчасових споруд», – зазначив Сергій Сухомлин.