22 березня в Головному управлінні Національної поліції в Житомирській області розпочав роботу Центр управління поліції, який у цілодобовому режимі по багатоканальних лініях зв’язку прийматиме дзвінки громадян та забезпечуватиме оперативне реагування на них.
- «Служба 102» - це ще один практичний крок у становленні якісно нової функції поліції – сервісної, - наголосив т.в.о. начальника Головного управління Національної поліції в області Валерій Рудик.
У сучасному та відповідно обладнаному офісі оператори лінії «102» відсьогодні отримують заяви та повідомлення про правопорушення, здійснюють їх електронну реєстрацію та передають черговим інспекторам, які й спрямовують патрульні наряди та слідчо-оперативні групи на місця подій.
Нині у Центрі працюють 7 автоматизованих телефонних ліній, які можуть одночасно приймати дзвінки на номер «102». Відтак повідомлення громадяни про можливі злочини, підозрілих осіб, виявлення невідомих предметів приймаються максимально оперативно.
- Також обладнано комп’ютеризоване робоче місце, на монітор якого виведено відео з камер зовнішнього спостереження, встановлених у публічних місцях обласного центру, - розповів керівник Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУНП Сергій Мачихін. – Оператор у режимі реального часу відслідковує події на вулицях міста з 25 об’єктів, що дозволяє у разі потреби зекономити час реагування на події та правопорушення. Тобто ще до надходження повідомлення від очевидців поліція уже направлятиметься на місце.
Також працівники Центру надають населенню сервісні послуги: інформують про номери телефонів екстрених служб, організацій, підприємств, допомагають зорієнтуватися та радять, як дістатися до лікувальних закладів, державних установ тощо.