Про це під час засідання виконкому розповів профільний заступник житомирського міського голови Дмитро Ткачук. За його словами, нині на тролейбусному маршруті №8 в годину пік курсує два транспортних засоби, в інший час – взагалі один. Незважаючи на незначні навантаження, маршрут працює, при цьому задіяно певну кількість обслуговуючого персоналу. Варіант сполучення "Малікова – Паперова фабрика", на думку Дмитра Ткачука, є одним з найбільш перспективних і реальних:
"Окрім сполучення двох спальних районів, які забезпечуються безперебійною можливістю виїзду в центр, доступу до лікарень та навчальних закладів, це дасть можливість скоротити кількість маршрутних таксі – як в одному мікрорайоні, так і в іншому. Тобто, на лінії буде курсувати 8 транспортних засобів з інтервалом в годину пік 9 з половиною 10 хвилин. Відповідно, і з Малікова ми зможемо скоротити маршрутку, і з Паперової фабрики".
Загалом, будівництво тролейбусної лінії на Малікова має бути завершено вже менш ніж за тиждень. Обласному центру кожен кілометр нової лінії обійшовся в 1 мільйон 700 тисяч гривень. Це за умови, що роботи виконували фахівці місцевого трамвайно-тролейбусного управління. Зі слів міського голови Житомира, кілька міст сусідніх областей, які теж нещодавно проводили подібні лінії, витратили на ці цілі значно більше грошей – там вартість одного кілометра коливалася від майже трьох до майже чотирьох мільйонів гривень.