Електронну платформу презентували керівники громадського проекту «SocialBoost». Співпраця з яким стала можлива завдяки Меморандуму про співпрацю між Житомирською міською радою та ВГО «Інститут бюджету та соціально-економічних досліджень».
«Близько двох рокові тому з’явилась ідея про те, що для бюджету участі, що тільки тоді починав впроваджуватися у містах України, необхідний інструмент, що буде відповідати потребам ХХІ сторіччя. В першу чергу ми ставимо на меті прозорість процесу: від інформування населення про впровадження бюджету участі до висвітлення процесу реалізації проектів-переможців. Дана платформа дозволить максимально відкрито та прозоро провести етапи подачі проектних пропозицій та електронне голосування», – розповідає керівник громадського проекту «SocialBoost» Катерина Борисенко.
У презентації платформи взяли участь представники виконавчих органів ради, Координаційна рада з питань впровадження «Бюджету участі» та бібліотекарі, які стануть головними консультантами з використання електронної системи.
«Особливістю 2017 року, є те, що у місті Житомирі запрацює шість пунктів супроводу «Бюджету участі» на базі яких наші бібліотекарі-консультанти будуть допомагати людям заповнювати й подавати бланки проектних пропозицій, також, під час проведення загальноміського голосування, допомагати авторизуватися в електронній системі для здійснення голосування», – зазначає координатор проекту «Бюджет участі» у місті Житомир Олена Головко.
Координатори «Громадського проекту» провели навчання для бібліотекарів-консультантів стосовно правил реєстрацій на платформі, введення в систему електронного варіанту проектної пропозиції та реєстрації користувача для голосування.