Нещодавно, Житомирське трамвайно-тролейбусне управління ввело нові графіки руху тролейбусів. Відтепер, дочекатися комунальний транспорт в між піковий час (з 10:00 - 15:00 год.) стало важче, а подекуди і неможливо. Так, на маршрутах №4А та №7 вдень немає жодного тролейбусу, а по новій лінії до вулиці Маликова курсує всього 1 тролейбус №8 з інтервалом 80 хвилин. На інших маршрутах кількість тролейбусів в данний період часу зменшується приблизно вдвічі (див. табл.).
Голова вільної профспілки трамвайно-тролейбусного управління Житомира Сергій Невмержицький каже:
"Трамвайно-тролейбусне управління перейшло на так званий піковий режим. З 10-ї до 15-ї години на маршрут виходить всього 34 машини з 90 наявних. Через це щоденна виручка комунального підприємства зменшилася на 10 тис. грн». До «пікового режиму» щоденна виручка Житомирського ТТУ становила 95 тис. грн. Для порівняння, вінницькі «колеги» комунального підприємства щодня заробляють близько 500 тис. грн.," – стверджує голова профспілки.
Керівник ТТУ Андрій Нечуйвітер ситуацію прокоментував у прямому ефірі на каналі Житомир так:
"Буквально з минулої п'ятниці (10 березня), ми запровадили нові графіки для тролейбусів. Вони трішки відрізняються від тих, що були раніше. Це зумовлено тим, що всі тролейбуси їздять з ручними валідаторами. На сьогоднішній день, ми маємо можливість контролювати кількість пасажирів і кількість виручки, яка надходить, кожну годину. Для ТТУ це великий крок, тому що ми можемо робити аналіз. Раніше ми користувалися дослідженнями, які ми замовляли там інститут, студенти робили, але вони не давали такої точної картини. На сьогоднішній день ми випускаємо максимум тролейбусів зранку, коли люди їдуть на роботу, і ввечері, коли люди їдуть з роботи. І немає сенсу утримувати таку кількість рухомого складу посередині дня. Тому що вони практично не збирають виручки. Тому ми вирішили ці графіки змінити і в середньому ми зекономили 180 годин в день. Вартість однієї години прямих затрат (зарплата водія, кондуктора і вартість електроенергії) 176 грн. Це в день дає економію десь 31 тис. грн., на рік це порядка 700 тис. грн." - розповів начальник ЖТТУ.
Пряма мова:
Ймовірними причинами зменшення випуску комунального транспорту є подорожчання електроенергії на 50%, брак кондукторів, а також малий пасажиропотік вдень.
З графіками руху можна ознайомитись за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/0B-kuNkn3YmAlNHlMQ21FMmtSWm8