В рамках робочої поїздки до Житомирської області сьогодні, 7 квітня, Павло Розенко відвідав ЦНАП у с. Корчаку, де з березня 2017 року розпочав роботу агентський пункт Пенсійного фонду з обслуговування громадян.
«За рахунок децентралізації та реформи Пенсійного Фонду ми максимально наближаємо пенсійні послуги до людини. За допомоги та активної участі територіальних місцевих громад ми відкриваємо ось такі агентські пункти Пенсійного фонду в ОТГ. Вони будуть виконувати первинну роботу інспекторів: прийом документів від громадян, надання консультацій щодо перерахунків, оформлення пенсій, обрахування стажу. Тепер людині не треба їхати в Житомир, стояти там в чергах, коли можна прийти сюди, в ЦНАП, і отримати необхідні консультації щодо пенсійного забезпечення. Тому я закликаю всі територіальні громади Житомирської області підключитись до такої робити», – зазначив Віце-прем’єр-Міністр України.
В приміщенні ЦНАПу облаштовано автоматизоване робоче місце для фахівця Пенсійного фонду з доступом до мережі Інтернет. За період роботи агентського пункту у громаді понад 300 осіб звернулось до спеціаліста Фонду.
Таких пунктів, які знаходяться поза межами приміщень органів Пенсійного фонду, на території області є три – один у Тетерівській ОТГ та два у м. Бердичеві.
Під час огляду ЦНАПу голова ОДА Ігор Гундич наголосив, що працівники за рік функціонування установи надали більше 2,5 тис. послуг, більшість з яких – послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. У 2016 році здійснено капітальний ремонт приміщення за рахунок співфінансування: державна субвенція склала 1 млн 91 тис. грн, а поточний ремонт здійснили за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі майже 200 тис. грн.
«Реформа децентралізації має колосальний потенціал для розвитку територій. Коли об’єднуються громади і відразу із депресивних сіл, як було з цим селом [Тетерівка] зокрема, ОТГ перетворилась в економічно спроможну громаду, яка отримала додатковий фінансовий ресурс. І сьогодні має всі можливості вкладати кошти в розвиток інфраструктури, в покращення якості надання послуг. Таким чином процес децентралізації, який був започаткований 3 роки тому, набирає обертів і люди починають відчувати позитивні зміни», – акцентував Павло Розенко.
Довідково: Загальна кількість послуг, що надаються через ЦНАП – 32 (у.т.ч. 13-послуг сільської ради, 2-послуги райдержадміністрації, 17-послуг територіальних органів ЦОВВ (4-послуги ДМС, 13-послуги Держгеокадастру).
Працівниками ЦНАПу за I квартал 2017 року надано 502 адміністративні послуги. Серед них послуги, що стосуються земельних питань, послуги Державної міграційної служби з оформлення документів для отримання паспорту, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання особи, надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, послуги щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та ін.