Позачерговий виконком зранку 10 травня розглядав проект рішення про підвищення вартості проїзду в маршрутках до 5 гривень з 1 червня, але для його затвердження не вистачило одного голосу. За проект проголосували 12 членів виконкому (присутніми були 18, а всього в складі виконкому 25 людей). Голосуванню передувало досить емоційне обговорення. Начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Вікторія Климчук-Побережник нагадала, що звернення щодо підвищення тарифу надходять від перевізників регулярно. Попередній проект рішення, оприлюднений на початку березня, викликав зауваження Антимонопольного комітету. Вони стосувалися необхідності проведення обстеження пасажиропотоку або надання таких даних самими перевізниками. В результаті управління почало проводити обстеження, залучивши до цього процесу нечисленних активістів та студентів. На сьогодні роботи ще не завершені, необстежені п'ять міських маршрутів. На основі наявних даних головний висновок управління транспорту – що подані перевізниками планові розрахунки щодо кількості пасажирів не відповідають реальним показникам, обстеження виявило значно більшу кількість пасажирів. Про економічні розрахунки підвищення тарифу говорив директор департаменту економічного розвитку міськради Микола Костриця. Констатуючи зростання складових тарифу, він зауважив, що все врахувати і перевірити не вдалося: "Що стосується розрахунків, то всі цифри по компонентах, по складових собівартості, звичайно, ми перевіряли, затребували від перевізників, де була можливість, необхідні документи. Але якщо ми виходимо на остаточний тариф, то ми його не могли підтвердити, так як перевізники не могли підтвердити пасажиропотік".
Від перевізників виступав директор ПП "Шеріфф" Олександр Янчук. Він робив наголос на тому, що підприємство придбало півсотні нових автобусів, минулий рік завершило з прибутком, а на сьогодні має збиток у мільйон гривень: "Якби нам вистачало три гривні за проїзд, то ми це питання зараз би не піднімали, були би прибутки і ми далі возили б пасажирів по три гривні".
Проект рішення передбачав для перевізників підписання додаткової угоди з кількома обов'язковими до виконання умовами. Це перевезення пільговиків, встановлення засобів обліку пасажирів, заміна транспортних засобів, яким більше 10 років, придбання хоча б одного на маршрут низькопольного автобусу для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. В разі невиконання – штраф у 850 гривень (50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). Втім, і з такими зауваженнями рішення прийняте не було. Обґрунтування противників рішення – підвищення вартості проїзду не гарантує якості послуг. Після голосування міський голова Сергій Сухомлин оптимізму не висловлював: "Ми хотіли поставити їм умови, дати місяць, зробити жорсткий договір, не виконали – розриваємо. Зараз за умовами договорів, ми повинні за три місяці попередити перевізника про розірвання договору. Ви думаєте, мені дуже хочеться піднімати тариф? Коли ми прораховуємо придбання для міста нових низькопольних автобусів, ми рахуємо тариф по п'ять гривень. Тому що при цьому тарифі вони хоча б вийдуть "в нуль" при офіційній зарплаті у вісім тисяч гривень. От коли ми перші 20 автобусів купили, на слідуючий рік ще 80, і тоді мені все одно, є у нас перевізники чи немає. А якщо тариф три гривні, у нас дотація з міського бюджету буде не 68 мільйонів, як у цьому році, а 120 мільйонів і тоді навіщо нові автобуси?".
Додамо, що після завершення засідання члени виконкому залишилися "за зачиненими дверима" обговорювати ситуацію та свої подальші дії.
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...