Перекрито рух по автодорозі Т-06-14 Глибочиця-Станишівка через Калинівку, Клітчин, км 0+000 – 2+184 у зв’язку з проведенням капітального ремонту зазначеної ділянки автодороги.
Рух транзитного транспорту здійснюється за маршрутом:
– зі сторони м.Києва та м.Рівного в напрямку м.Вінниці: по а/д М-06 Київ-Чоп (на м.Будапешт через мм.Львів, Мукачеве і Ужгород) – виїзд на територію МЖКГ м.Житомира ( рух по вул..Київське шосе – далі по вул.Параджанова (Баранова) – далі по вул.Корольова) – виїзд на км 0+000 а/д О 060713 Житомир – Левків - виїзд на км 3+994 а/д Т-06-14 Глибочиця – Станишівка через Калинівку, Клітчин – далі за напрямками.
– зі сторони м.Вінниці в напрямку м.Рівного та м.Києва: по вищевказаним маршрутам у зворотньому напрямку.
Відповідно до погодженої схеми ОДР встановлені необхідні дорожні знаки та інформаційні панно.
Дата встановлення закриття руху – 21.06.2017 р.
Орієнтовна дата відновлення руху – грудень 2017р.
Довідково:
Т-06-14 Глибочиця-Станишівка через Калинівку, Клітчин має вихід на шлях міжнародного значення Київ-Чоп (М-06) та автомобільну дорогу Житомир – Попільня – Сквира-Володарка (Р-18) та є частиною північної об’їзної дороги навколо міста Житомир, відноситься до територіальних доріг.
Останні ремонтні роботи проводились близько 30 років тому. На даний час існуюче цементобетонне полотно має велику кількість поперечних і поздовжніх тріщин, вибоїни відремонтовані асфальтобетоном, що і стало причиною провести капітальний ремонт.
Будівельна довжина ділянки складає 2,226 км. Ширина проїзної частини становить 7,5 м. На всій довжині траси передбачається влаштування трьох з’їздів в поле та одного примикання в с. Калинівка.
Капітальним ремонтом передбачається виконати демонтаж існуючих цементобетонних плит, із наступним подрібненням матеріалу в дробарці та ущільнення ним шляху. Наступним етапом планується влаштувати вирівнюючий шар із оптимальної щебенево-піщаної суміші, далі – основу із щебеневої суміші оброблену цементом. Після розливу бітумної емульсії влаштовується нижній шар покриття із крупнозернистого щільного асфальтобетону. Наступним етапом буде влаштування покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
Для підвищення безпеки руху передбачається влаштування перехідно-швидкісних смуг, дорожніх знаків з світлоповертальною поверхнею, нанесення розмітки холодним пластиком та влаштування бар’єрного огородження із оцинкованої сталі. На ділянках біля автобусних зупинок влаштовується зовнішнє освітлення.