Це пояснюється тим, що пасажири міського електротранспорту самостійно оплачуватимуть проїзд на стаціонарних валідаторах, розповів під час брифінгу міський голова Сергій Сухомлин. А замість кондукторів побільшає працівників, які будуть займатися перевіркою безбілетних пасажирів. Окрім того, Сергій Сухомлин повідомив, що за рахунок скорочення планується значно підвищити зарплату водіям електротранспорта:
"Шість тисяч гривень – це замала заробітна плата для водія, який працює по вісім годин на старій техніці. Мінімальна зарплата водія має бути вісім тисяч гривень. І в багатьох водіїв, залежно від класу і стажу вона має бути десь до 12 тисяч гривень. Тоді це буде та заробітня плата, яка дозволить нам зберегти водія на своєму робочому місці. Адже не секрет, що зараз багато водіїв їде або в Київ, або в Польщу, тому ми, дійсно, маємо цю проблему. Ми можемо закупити нові тролейбуси чи автобуси, але на них просто не буде кому працювати".
Нагадаємо, що нещодавно в житомирських тролейбусах запрацювали перші стаціонарні валідатори. Власники електронного квитка можуть підносити свої картки до спеціальної позначки і отримувати квиток без допомоги кондуктора.