Основним завданням новообраних керівників об’єднаних громад є формування реалістичних бюджетів ОТГ на 2018 рік.
На цьому наголосив голова ОДА Ігор Гундич під час наради з новими головами об’єднаних територіальних громад сьогодні, 8 листопада.
У 13 ОТГ Житомирщини 29 жовтня пройшли вибори й обрані керівники вже розпочинають свою діяльність.
Відкриваючи нараду, Ігор Гундич привітав нових голів громад: «Вітаю вас з тим, що саме вам жителі довірили розвиток об’єднаної громади. Але це не просто довіра, а й велика відповідальність. Це нелегка робота. Тому бажаю, щоб люди не сумнівались у цьому виборі, були впевнені в тому, що вони обрали того голову, який поведе громаду вперед».
Для багатьох голів ОТГ керівництво не є чимось новим, адже більшість вже займали посади в органах місцевого самоврядування.
Ігор Гундич зазначив, що питання формування бюджету – це основне завдання керівників ОТГ.
«Бюджет ви маєте сформувати самі, вираховуючи видатки та доходи у громаду та з врахуванням особливостей надходжень. Він має бути реалістичний – не потрібно занижувати чи завищувати доходи. Потрібно вираховувати реальні видатки та доходи, не обманюючи самих себе. Адже ми з вами є партнерами. Ми з головою облради несемо відповідальність за те, що відбувається в області, а ви – за те, що як буде розвиватись конкретна громада. Мені не цікавить, хто від якої політичної партії є представником. Мене цікавить тільки результат», – акцентував голова ОДА.
Участь в нараді взяв голова облради Володимир Ширма, керівники структурних підрозділів ОДА, голови ОТГ, керівники РДА та районних рад.
Починати свою роботу на посаді голови об’єднаної громади потрібно не із збільшення кількості працівників у штаті.
На цьому акцентував голова ОДА Ігор Гундич під час зустрічі із новообраними головами ОТГ сьогодні, 8 листопада.
«Не з цього треба починати свою роботу. Адже роздування штату – точно не те, що чекають жителі громади в першу чергу. Краще починати з мінімальної кількості працівників. Колектив потрібно розширювати у разі потреби, якщо реалізовуватимете багато проектів», – зазначив Ігор Гундич керівникам громад.
Керівник області зауважив, аналізуючи досвід роботи деяких раніше утворених громад: «Нелогічно виходить, коли громада займає четверту частину району, а штат у неї близько 100 осіб. Тому прошу не замахуватись на таку велику кількість людей, які працюватимуть в ОТГ».
Під час наради новообраним головам ОТГ представники структурних підрозділів ОДА розповіли, як правильно організувати роботу в громаді, які особливості формування бюджету та надання медичних і освітніх послуг в громадах.