Усе це гроші міського бюджету, яких на повноцінний ремонт вулиць не вистачає, розповів журналістам телеканалу "Коростень ТВ" заступник міського голови Леонід Якубовський: "Термін експлуатації будь-якої дороги, яка є в місті – дев'ять років. Далі її треба здирати та ставити нову. На жаль, такої фінансової можливості немає не лише в нашому місті, але й по всій Україні. Наш Прем'єр-міністр обіцяв, що цього року на ремонт доріг буде виділено 42 мільярди гривень. На жаль, з цієї суми до Коростеня не дійде жодної копійки. Ми можемо розраховувати лише на кошти місцевого бюджету".
За словами місцевих журналістів, стан доріг в Коростені після зими сильно погіршився. Невеликі тріщини переросли у великі вибоїни. Усе це через нестійкі погодні умови, які супроводжуються різкими перепадами температури, збільшення кількості транспорту та нестачу грошей на ремонт доріг. Леонід Якубовський каже, що найближчим часом ситуацію виправлять, але мова про капітальний ремонт поки не йде: "Яким чином можна полатати зараз? Ми вже провели закупівлю "холодного асфальту". Я вже неодноразово казав, що за день-два, коли асфальт стане сухим, ми почнемо класти "холодний асфальт". Він у три рази дорожчий від звичайного, буде лежати 2-3 місяці максимум. Потім він вилітає, бо не передбачений на довгострокову експлуатацію. Але це та робота, яку ми зобов'язані зробити, щоб люди не били машини".
Капітальний ремонт доріг влада планує розпочати вже в квітні. Нині складено список вулиць, де будуть укладати новий асфальт. За їх перелік вже проголосували депутати на сесії міськради, але за необхідності список будуть доповнювати.
5 березня 2025 року міськвиконком Житомирської міської ради затвердив Порядок проведення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян на міських автобусних маршрутах ...
25 березня житомиряни стали свідками того, як ремонтники ліквідовують яму з водою на перехресті вулиць Покровської та Грушевського, засипаючи її зрізаним асфальтом...
У 1989 році на вулицях Житомира з’явився незвичайний трамвай. Маленький, гарно розмальований, без звичних автоматичних дверей. Вагоновод в ньому стояв на відкритій посадковій платформі і попереджав ...