22 травня Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів Житомирської міської ради відзначив шосту річницю від дня заснування. За шість років діяльності Центр став установою, де застосовуються новітні технології комплексної реабілітації дітей з інвалідністю від 2-х до 18 років. Основний принцип роботи Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів полягає у комплексному підході: залучені максимальної кількості фахівців та родини у реабілітаційний процес з подальшою адаптацією в сучасне суспільство. Центр оснащено сучасними реабілітаційними практиками: системою «Павук», ортопедичними пристроями «ZEBRA», корекційно-розвивальним комплексом «ТІМОКО», універсальним спортивно-ігровим набором «Розвивайко» тощо.
«Ізоляція дітей з проблемами в розвитку – це хибний шлях. Діяльність Центру спрямована саме на залучення у реабілітаційний процес як фахівців, так і батьків дитини. І саме це дає позитивний результат в інтеграції дитини у суспільне середовище», - вважає директор Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів Житомирської міської ради Віктор Козир.
Чудове свято до шостої річниці від дня заснування влаштували працівники Центру для своїх маленьких друзів. Анімаційне шоу, шоу мильних бульбашок, святкові фото та торт створили атмосферу справжнього Дня народження, де панували гарний настрій, лише позитивні емоції та надзвичайні враження.
Довідково: Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів Житомирської міської ради заснований рішенням сесії Житомирської міської ради № 152 від 14.07.2011року, розпочав свою роботу 22 травня 2012 року. Центр розташований за адресою: вулиця Святослава Ріхтера 23, надає реабілітаційні послуги дітям з інвалідністю від 2-х до 18 років, які мають ризик отримати інвалідність. Фахівці центру надають комплексні послуги з психологічної, педагогічної, логопедичної корекції, масажу, лікувальної фізкультури, логопедичного масажу, соціально-побутової адаптації, фізіотерапевтичні послуги. Фінансове забезпечення Центру дозволяє на сьогодні проводити заходи, спрямовані на коригування порушень розвитку дітей з фізичними та (або) розумовими вадами, навчати їх основним соціальним та побутовим навичкам, створювати умови для їх максимальної інтеграції в суспільство.