Зранку 7 червня 14 нових комунальних автобусів Маз 206 вийшли на маршрути №53 та 53А. Три автобуси залишаються в резерві. Транспорт курсує на данних маршрутах по тимчасових договорах.
Цього ж дня заступник міського голови Дмитро Ткачук провів брифінг. Під час якого повідомив представникам ЗМІ, що у автобусів тривалий час руху, перші автобуси виїжджають о 5:22 (маршрут 53) та о 5:31 (маршрут 53А), а вже о 23:59 та 23:52 відповідно заїжджають останні. Інтервал становить 12 хвилин, за рухом можна слідкувати онлайн на сайті https://city.dozor.tech/. Незабаром, обіцяють встановити на зупинках транспорту додаткові розклади руху.
Всі автобуси сьогодні виїхали вчасно та успішно працюють. Посадка пасажирів здійснюється через передні двері, це цивілізований порядок, запроваджений у більшості європейських країн.
Розрахуватися за проїзд можна і готівкою, і банківською краткою, але тимчасово неможливо розраховуватися електронними проїзними. На маршрутах працює служба контролю. Пенсіонери мають право безкоштовного проїзду з 10 до 16 години. Школярам вартість проїзду складає 2 грн.
Заступник міського голови пояснив із чим пов’язано обрання саме «53» та «53-А» маршрутів та кількість задіяних автобусів:
"Обрання саме «53» та «53-А» маршрутів пов’язано із тим, що попередньо ці маршрути були зняті. Саме 14 автобусів є достатньою кількістю для повного функціонування цих маршрутів із нормальним інтервалом руху".
Та додав, що набір водіїв продовжується:
"Водії також не звикли до такого транспорту. Ми ж їх не привозимо з-за кордону і так далі, це ті люди, які жили тут і краще Газелі нічого не бачили. Тому звичайно, що будуть нюанси це все будемо вирішувати. Є уже ті хто точно працювати не буде, бо вже йде на звільнення попрацювавши на ТТУ всього кілька днів. Такий список вже теж формується. Такі реалії життя, тому, якщо є бажаючі працювати в комунальному транспорті ми їх запрошуємо".
Дмитро Ткачук зауважив, що зміни відбуваються не тільки в комунальному транспорті: "Минулої п'ятниці, коли була обкатка автобусів і заїжджали на територію Сонячного, ми також розглядали такий варіант, то одразу на маршруті 110 почали з'являтися оновлені автобуси один з яких ідентичний комунальному (прим. ред. тільки без кондеціонеру). Тож, вони відчуваючи конкуренцію розуміючи, що пасажир набагато охочіше сяде в комфортний транспорт почали оновлюватися зокрема ті маршрути, які їдуть в тому ж напрямку. Тому це теж гарні "маячки", які кажуть що створення саме комунального підприємства є правильними. Оскільки, це планка, яка піднімається відповідно, той хто хоче залишатися на ринку має розуміти, що Газель з вікном забитим фанерою це не той транспорт, який має курсувати містом."
Кінцева зупинка вулиця Андріївська: