З-поміж двох з половиною десятків заявок на дозвіл розмістити зовнішню рекламу більше половини отримали від виконкому Житомирської міськради відмову. На засіданні ретельно вивчали кожне звернення і основною причиною відмови назвали неестетичний вигляд деяких рекламних бордів та щитів. Це питання підняв сам міський голова Володимир Дебой, котрий центр міста через захаращеність різними рекламними конструкціями порівняв із циганським табором :
"Ще одне питання – розміщення реклами на фасадах будинків. При цьому не враховуються інтереси людей, які там проживають. І часто роботи з розміщення рекламних щитів псують фасади. Таким чином мають буди погодження з людьми, з ЖЕКами і компенсація ЖЕКам за розміщення цієї реклами. І ці кошти можна використати на утримання будинку"
Серед тих, кому не дозволили розміщувати рекламні носії, – приватні підприємці, кілька магазинів, нотаріус і, навіть, обласна філармонія.
Для подальшого наведення ладу Володимир Дебой доручив юристам міськради розробити нормативні акти щодо естетичного вигляду рекламних носіїв. Прозвучало також побажання використовувати сучасні засоби зовнішньої реклами, які б гарно вписувалися в зовнішній портрет Житомира.