Клуб Амбасадорів Житомирщини, Школа гідів, гаряча туристична лінія, запуск туристичних маршрутів області та багато іншого – все це планують реалізувати на Житомирщині найближчим часом.
Житомирський туристичний інформаційний центр 11 вересня, провів чергову стратегічну сесію перед написанням Стратегії розвитку туризму Житомирщини до 2030.
Участь у зустрічі взяли представники Агенції регіонального розвитку, Ветеранського братства, туристичних агенцій та ГО «Житомирська туристична асоціація».
Учасники зустрічі шукали туристичні продукти, які б були цікаві для потенційних туристів, та майбутні проекти, які будуть реалізовані найближчим часом. Це Клуб Амбасадорів Житомирщини, Школа гідів, курси підвищення кваліфікації працівників ресторанно-готельного бізнесу, виготовлення інформаційно-туристичних табличок та вказівників.
Серед планів туристичного інформаційного центру до кінця року: запуск спеціалізованого туристичного сайту, який вже створений і перебуває у стані наповнення, розміщення інформаційної продукції про туристичні цікавинки регіону та календар подій на авто- та з/д вокзалах, реалізація туристичних маршрутів області через різні турагентства, запуск гарячої туристичної лінії, участь у туристичних форумах та виставках (у містах Полтава, Київ, Львів та Гомель) і написання фінальної версії Стратегії розвитку туризму.
Туристичний інформаційний центр відкритий для ідей та пропозицій як від туроператорів і бізнесу, так і від громадських організацій і жителів області.
Маєте ідеї – звертайтеся за адресою: вул. Мала Бердичівська, 25, 4 поверх, 51 каб. Телефон: (0412) 42-44-20.