Проведення аварійно-відновлювальних робіт на водопровідній мережі іноді породжує таку проблему - руду воду, яка тече з кранів.
Ми вирішили роз"яснити, чому так відбувається і як ми з цим боремося, повідомляють на сайті комунального підприємства.
Вміст заліза у питній воді спричиняє появу осаду, що накопичується у водопровідних трубах. І якщо в магістральних водопроводах через постійне проходження великого потоку води осад майже не затримується, то у внутрішньобудинкових мережах зазвичай він є.
У результаті зупинки і подальшого запуску води у внутрішньоквартальних та внутрішньобудинкових мережах у ході проведення ремонтних робіт, зупинках і перезапуску насосного обладнання, осад, що накопичився в трубах, піднімається і потрапляє безпосередньо у крани споживачів.
Єдиний спосіб покращити якість води - промити мережу. КП "Житомирводоканал" після ліквідації наслідків аварій на магістральних трубопроводах промиває мережі, що завжди дає позитивний результат. Але слід врахувати такі фактори:
- це не одномоментний процес, а процес, який займає певний час;
- водоканал відповідає за промивання труб до вводу у будинок, а внутрішньобудинкові мережі повинні промивати ВЖРЕПи або ОСББ, які відповідають за технічне обслуговування будівель, тому ці служби також мають бути доолучені до процесу промивання мережі.
Брудна вода, яка тече з крану, може також свідчити й про інші проблеми, зокрема пориви водопровідної мережі. Тому, якщо із вашого крана тече темна вода - обов"язково повідомте про це диспетчеру водоканалу: 0412 24 08 10