2 квітня 2013 року, відбулось засідання міського штабу з організації і координації робіт з проведення весняного загальноміського благоустрою та санітарного прибирання міста під керівництвом заступника міського голови Галини Семенець.
На засіданні штабу було розглянуто плани проведення прибирання та благоустрою міста, які були підготовленні виконавчими органами міської ради.
«Плани проведення прибирання повинні чітко вказувати на те – хто, де, коли та що прибиратиме. Таке визначення завдань дозволить нам побачити де не вистачає ресурсів, де потрібно залучити громадськість до прибирання. Це великий об’єм роботи, але його потрібно зробити оперативно», - переконана заступник міського голови Галина Семенець.
До загальноміського прибирання штаб планує залучити не лише наявні у комунальній власності ресурси та підприємства, а також підприємства, установи та організації різних форм власності.
Робота по залученню до загальноміського прибирання проводиться із приватними підприємствами, закладами освіти та охорони здоров’я, громадськими та релігійними організаціями, політичними партіями та іншими державними та недержавними установами.
Заступник міського голови Микола Боровець наголосив, що значну увагу при проведенні весняного прибирання міста слід привернути прибиранню зупинок громадського транспорту та фарбуванню турнікетів, адже ці елементи благоустрою є показовими.
19 квітня 2013 року буде проведено загальноміський санітарний день, приурочений до всеукраїнського Дня довкілля, з прибирання у місті закріплених і прилеглих територій, парків, скверів, лісопаркових зон, берегів річок та водойм, відповідно до плану заходів, затверджених рішенням міськвиконкому №105 від 20.03.2013 року.
Для проведення прибирання та благоустрою міста залучені всі комунальні підприємства, установи та організації Житомира. Сьогодні до цього процесу долучаються інститути громадянського суспільства.
Доклавши до загальної справи свої зусилля ми будемо берегти та цінувати результати нашої праці.