З 1 вересня пенсіонерам та людям з третьою групою інвалідності для безкоштовного проїзду у комунальному транспорті Житомира треба мати "картку житомирянина".
З "Картками житомирянина" ці категорії пільговиків можуть безкоштовно їздити в трамваях та тролейбусах, а в маршрутках платитимуть за проїзд 3 гривні. Пільговики, які картку не оформили, платитимуть в маршрутках 3 гривні, але тільки з 10.00 до 16.00. В інший час – сплачуватимуть повну вартість квитка. В електротранспорті проїзд для пенсіонерів та людей з третьою групою інвалідності коштує 3 гривні.
Пані Ніна "картку житомирянина" оформила в липні цього року – каже, що з нею стало зручніше та простіше, аніж було до цього із пенсійним посвідченням:
"Зручно. Я з минулого місяця їжджу і нормально. Знаєте, до цього їздила по пенсійному, а зараз зручніше, звичайно – і в маршрутці можна їхати, і так – дуже зручно".
Кондукторка Галина розповіла кореспонденту Суспільного, що було важче, ніж зазвичай, бо в її тролейбусі перестав працювати стаціонарний валідатор, тож, доводиться видавати квитки з мобільним валідатором. Були й ті, хто за посвідченнями платив за проїзд три гривні.
Оформити картку житомирянина можна в будь-якому відділенні "Ощадбанку". Заступник начальника Житомирського обласного управління "Ощадбанку" Микола Шульга каже, що документи для отримання кожного дня подають, в середньому, по 100 людей. Процес виготовлення картки займає близько трьох тижнів:
"Орієнтовно вже десь близько 90% клієнтів з тих, хто мав її отримати і тих, хто має нею користуватися, картку вже отримали. 38 тисяч карток – навіть трохи більше вже на руках. Щодня до відділень "Ощадбанку" звертаються за карткою десь приблизно 150-170 людей".
Отримати картку можна буде і після 1 вересня, розповів Суспільному начальник управління транспорту Житомирської міської ради Костянтин Підпокровний. Також, за його словами, вже вирішили питання із постійними поломками обладнання:
"В тролейбусі або трамваї фактично є три валідатори, плюс у кондуктора. Можливо, десь там він може не працювати, але за останній час точно не було в нас такого випадку, що жоден з валідаторів не працює. Якщо в автобусі він один, то є заміна – підмінні валідатори протягом години підвозяться і проводиться заміна – це питання зараз не стоїть".
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...