Імпортні сталеві кріплення можуть подорожчати більше ніж удвічі вже в найближчі дні » Новини Житомира | Новости Житомира
 
 

Імпортні сталеві кріплення можуть подорожчати більше ніж удвічі вже в найближчі дні

Автор: news_maker от 24-09-2020, 13:58, Переглядів: 633

Імпортні сталеві кріплення можуть подорожчати більше ніж удвічі вже в найближчі дні

Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі може підвищити антидемпінгові мита на імпорт металевих кріплень до 93%, що в п'ять разів перевищує попередній рівень мит, встановлений у травні цього року, і в кілька разів – рівень ставки, запропонований ініціатором антидемпінгового розслідування – «Дружківським заводом металевих виробів», частка ринку якого досягає 40-60% https://dmf.com.ua/aktioners. Про це повідомили «Коментарі»
https://comments.ua/digest/milliony-na-boltah-ili-kak-i-pochemu-kazhdyy-ukrainec-vskore-zaplatit-v-karman-klanu-byvshih-nalogovikov-660771.html.

Такий розмір ставки підготовлений Міністерством економіки за підсумками антидемпінгового розслідування, з яким категорично не згодні імпортери, вважаючи його необґрунтованим.

Як відзначають у Асоціації «Фастексім», «специфіка цієї продукції полягає в тому, що її споживають абсолютно різні галузі, вона впливає на ціну кінцевого товару, але не є визначальною. Будівельна, машинобудування, зокрема й сільськогосподарська, транспортна, оборонна промисловості, меблеве виробництво – це лише дехто з переліку, хто повинен буде платити додаткове мито».

Асоціація "Міжнародне об'єднання виробників, експортерів та імпортерів кріплення "Фастексім" (далі – Асоціація "...

Опубликовано Асоціаціей Фастексімом Среда, 23 сентября 2020 г.

У разі ухвалення рішення про підвищення антидемпінгових мит до 93%, такий захід не тільки не приведе до зростання надходжень до бюджету України, а може навпаки знизити їх, оскільки частина поставок продукції перейде в тінь через контрабанду, а ДЗМВ своїм виробництвом ці ніші заповнити не зможе, вважають у Асоціації та називають однією з найбільш ймовірних причин такого кроку спроби підвищити ціни на внутрішньому ринку на відповідну продукцію.

Особливе занепокоєння у зацікавлених сторін викликають потенційні терміни впровадження нових ставок антидемпінгових мит. З якоїсь причини в проєкті рішення упущений термін поставки товарів з Китаю, який становить 1-2 місяці, що дозволяє практично негайно ввести мито в розмірі 93%, а це є прямим збитком для всіх споживачів, які вже оплатили товар або до кого товар тільки відправлений. У той же час звичайні умови поставки не дозволяють без втрат повернути товар, який тепер подорожчає більше ніж на 100%, навіть без урахування похідних платежів.

За підсумками 2019 року ринок становив до 2 млрд грн., очікуване зростання цін і мито дають переплату близько 60 грн. з кожного жителя країни щорічно в перерахунку на 35 мільйонів населення й навіть без урахування подальшого подорожчання продукції у тих сферах, де вона використовується.

Нагадаємо, антидемпінгове розслідування імпорту в Україну сталевих кріплень було ініційовано за скаргою ПрАТ «Дружківський завод металевих виробів» – українського монополіста, який контролюється родиною екс-глави податкової міліції Донецької області В. Малікова. Розвиток заводу і зростання виробництва гальмується відсутністю власної сировинної бази, залежністю від постачальників металу, зростанням цін на сировину й енергоносії, а також втратою експортного ринку РФ, куди раніше поставлялося до 50% продукції заводу. Нині основним покупцем продукції заводу є «Укрзалізниця», проти співробітників якої в останні роки регулярно порушуються кримінальні провадження за порушення закону про закупівлі та привласнення державних коштів в особливо крупних розмірах https://opendatabot.ua/court/87915382-0b53ab2859d0fd17418efea1a0fe320a. Передбачений законом термін проведення антидемпінгового розслідування закінчується в грудні, але може бути продовжений до травня 2021 року.

Категорія: Реклама



загрузка...

Афіша фільмів на KINOafisha.ua.
Повна картина найважливіших новин в Україні та світі на http://ukr.net. TVgid.ua - телепрограма он-лайн.
Купити авто Nissan.

Є що додати? Чекаємо на Вашу думку в коментарях: