Про це говорили, 31 жовтня, під час засідання робочої групи щодо необхідності продовження реконструкції Центрального стадіону «Полісся» у м. Житомирі та створення відповідної робочої групи під головуванням першої заступниці начальника Житомирської ОВА Наталії Остапченко.
Участь у засідання також взяли заступник начальника Житомирської ОВА Юрій Денисовець, представники профільних структурних підрозділів облвійськадміністрації, спортивних закладів Житомирщини, представники підрядних організацій, футбольного клубу «Полісся», а також Служби з питань стадіонів та безпеки проведення змагань Української асоціації футболу.
Так, під час засідання Наталія Остапченко зазначила, що реконструкція стадіону розпочалася ще у 2005 році, а з 2016 року роботи з реконструкції здійснювалися за двома проєктами — реконструкція Західної трибуни та реконструкція футбольного поля та благоустрій території, завершити які вдалося лише у 2021 році.
На підставі листа від Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань УАФ, у якому наголошується на необхідності приведення стадіону до 3 категорії задля можливості приймати змагання рівня Української Прем’єр-Ліги на домашньому стадіоні клубу «Полісся», учасники робочої групи розглянули інфраструктурні недоліки, які потрібно виправити.
Враховуючи те, що реконструкцію стадіону виконували два різні проєктанти, під час засідання робоча група визнала доцільним об’єднати ці проєкти в один задля приведення їх до єдиної архітектурно-проєктуальної концепції та якнайшвидшої реалізації.
Так, коригуванням проєктної документації з урахуванням вимог УАФ займатиметься ТОВ «ПРОСПЕКТ-ПРОЕКТ».
На реалізацію задуму Департаменту регіонального розвитку Житомирської ОВА, як замовнику робіт, з обласного бюджету виділено 40 млн грн.
Довідково. З метою оперативного, ефективного та узгодженого вирішення питань у ході реалізації проєкту, а також налагодження взаємодії між структурними підрозділами Житомирської обласної військової адміністрації та футбольною Житомирщини розпорядженням начальника Житомирської ОВА створено відповідну робочу групу.