Під час перевірок в рамках комплексу профілактичних заходів «Перевізник зима — 2023» оглянули понад 300 транспортних засобів.
«За суттєві порушення щодо технічного стану — транспортні засоби зняті з маршруту і зможуть виїхати тільки після усунення несправностей», — каже Олександр Шевчук, заступник міського голови.
"Проводили перевірку усього транспорту. Перевізників повідомляємо, якщо були виявлені несправності. Вони мають усунути невідповідності упродовж 2-х місяців", — каже Микола Грибан, керівник "Укртрансбезпеки" Житомирської області.
Під час фіксації порушення складається відповідний акт, в якому зазначається технічна несправність транспортного засобу посадовою особою, яка здійснювала заміри відповідними приладами. В подальшому цей акт є доказом про адміністративне порушення.
«Є чіткий перелік технічних несправностей, з якими заборонена експлуатація транспортного засобу. В такому випадку водій не може перевозити далі пасажирів, спочатку він повинен усунути несправність. Після фіксації порушення наш відділ здійснює візит на підприємство, де транспортний засіб проходив контроль перед виїздом і встановлюється особа, яка здійснювала цей контроль і випустила на лінії несправний ТЗ. Стосовно цієї особи також розглядається справа про адміністративне правопорушення», — говорить Сергій Смалько, начальник відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції в Житомирській області.
За січень місяць інспекторами відділу дорожнього руху було притягнено 6 посадових осіб до адміністративної відповідальності, які здійснювали контроль транспортного засобу перед виїздом на маршрут.
Сьогодні, 5 грудня, стало відомо, що управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради розірвало договір із перевізником ПП «Іваницька Т.В.»...
З 6 по 8 грудня на вулиці Івана Гонти буде перекрито рух транспорту. Обмеження пов’язані з будівництвом нової лінії напірного каналізаційного колектора - від головної КНС до очисних споруд...
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...