Зокрема на питанні урегулювання їзди на електросамокатах була зосереджена зустріч з представниками компаній, що надають послуги з прокату.
Основні теми, які обговорювали — врегулювання роботи сервісів з прокату у нічний час, визначення місць паркування та персоналізація осіб, що користуються цими послугами.
«Персоналізація передбачатиме, що тільки повнолітні зможуть користуватися прокатом. Така практика впроваджується і в інших містах України», – говорить заступник міського голови Олександр Шевчук.
Одна з вимог – обмеження руху чи зменшення допустимої швидкості до 2-5 км/год на пішохідних вулицях, зокрема на Михайлівській та Новому бульварі. На цих вулицях паркомісць не буде.
Ще одне питання — інформаційна робота.
«Люди мають розуміти, яку відповідальність несуть і за які дії. Це стосується дорожньо-транспортних пригод, вандалізму та іншого. За це передбачено притягнення до адміністративної відповідальності», – говорить Олександр Шевчук.
Ці питання опрацюють та нададуть пропозиції щодо певних зобов'язань між містом та операторами.
"Маршрути-привиди" – це громадський транспорт, який через великі інтервали руху створює враження, що його майже не існує. Пасажирам доводиться чекати автобусів чи тролейбусів понад 20 хвилин, а іноді ...
З 28 листопада в Житомирі почав курсувати автобусний маршрут №7, який сполучає Житній ринок із вулицею Світинською. Про його роботу стало відомо випадково – маршрут нещодавно з’явився в додатку ...
27 листопада пасажирка комунального автобуса АМ 5639 НН, що здійснював рейс по маршруту №44, звернула увагу на сильний запах у салоні, схожий на запах солярки або вихлопних газів...