Антимонопольний комітет України рекомендував Державній міграційній службі України (ДМС) вжити заходів щодо недопущення або нав’язування громадянам України необов’язкових платних послуг під час отримання ними паспорта громадянина для виїзду за кордон.
У 2013 році до АМКУ надходили численні скарги громадян України на дії органів Державної міграційної служби України, які, зокрема, мають місце під час організації надання адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
У ході проведеного органами Комітету дослідження було встановлено, що у 2013 році в приміщеннях ДМС України заявникам-громадянам України бланки заяв, а також квитанції на оплату адміністративної послуги видають не службовці ДМС України, а працівники ДП «Документ». У перелік квитанцій входять квитанції на оплату консультацій державного підприємства, оплату страхових послуг та інші, які не є обов’язковими.
Такі дії містять ознаки порушення статті 16 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Про результати розгляду рекомендацій Державна міграційна служба України зобов’язана повідомити Комітет у тридцятиденний термін.