Житомирському ТТУ планують виділити 19 млн.грн. на покупку додаткових транспортних одиниць, а на найближчій сесії облради презентують програму підтримки трамвайно-тролейбусного управління,
пише житомир інфо. Про це перший заступник мера Житомира Сергій Сухомлин повідомив на прес-конференції 28 березня.
«Перший етап - спільними діями з обласною владою зупинити приміські маршрутки на в'їзді в Житомир, другий етап - виведення маршрутних таксі з центральних вулиць міста. Програма буде презентована на сесії обласної ради 10 квітня, тому що нам необхідно буде фінансування на купівлю рухомого складу для трамвайно-тролейбусного управління», - сказав Сухомлин.
Міські влада проситиме виділити обласного бюджету 15 млн.грн. на покупку рухомого складу для ТТУ .
«Ми не можемо дозволити собі покупку тролейбусів, при їх вартості в 2 млн.грн. на 15 мільйонів ми зможемо купити всього лише 7 тролейбусів. Це буде інший транспорт. З міського бюджету на співфінансування ми закладаємо на його покупку 4 мільйони гривень», - повідомив перший заступник мера.
Сергій Сухомлин каже, що потрібно купити близько 50 одиниць транспорту - автобусів або тролейбусів великої ємності. У Європі тролейбус 2001-2003 року випуску коштує приблизно 11-12 тис.євро, держмито і доставка в Україну - ще 5-7 тис.євро .
«Ці тролейбуси в будь-якому випадку за станом у кілька разів краще, ніж ті, які знаходяться у нас, і ресурс у них набагато більше. Тролейбуси купити в Європі досить складно, тому що це вузький ринок і масового пропозиції немає, тому частина транспорту - це будуть з низькою підлогою автобуси великої місткості, більше 80 сидячих і стоячих місць. Автобуси потрібні щоб знімати навантаження в години пік», - розповів Сухомлин. Крім того, буде оптимізовано штат ТТУ, тому що, зараз майже половина співробітників є адміністративними працівниками, а водії виходять на неповний робочий день, по 5-6 годин, і щоб набрати норму змушені працювати практично без вихідних.