Це знову будуть тролейбуси, що вже були у використанні – або німецькі, або чеські, розповів перший заступник міського голови Житомира Сергій Сухомлин:
"В умовах цього тендеру ми прописали або придбання німецьких тролейбусів, або, якщо не буде пропозиції від німецької сторони, ми могли б придбати чеські тролейбуси. Ми розглядаємо питання про придбання додатково ще 10-13 тролейбусів. Загальна кількість тролейбусів, які ми плануємо купити в цьому році, це трохи більше 30 тролейбусів".
У вересні відбувся тендер, на якому закупили 20 чеських "б/у" тролейбусів у дніпропетровської фірми. Наразі триває оформлення транспортних засобів. Вони мають бути доставлені до Житомира до кінця поточного року.
На попередній сесії міської ради Сергій Сухомлин говорив, що вже розроблений фінансовий план ТТУ на наступний рік з урахуванням додаткових сорока тролейбусів.
"Це не остаточне вирішення проблем ТТУ, але суттєвий крок до виходу підприємства з кризового стану", – зазначає перший заступник міського голови:
"Я не обіцяю, що ми більше не будемо виділяти гроші для ТТУ. Тому що для того, аби ТТУ працювало нормально, нам необхідно 120 одиниць рухомого складу. З тих 65 одиниць, які зараз виходять на маршрути, лише 35-40 можуть працювати в дві зміни, решта працюють по 6-8 годин".
В цілому ж, вирішити питання кардинально, закупивши одноразово велику партію тролейбусів, можна лише за допомогою держави, в рамках відповідної програми, кажуть фахівці.